هتل تایتانیک لارا آنتالیا


هتل تایتانیک لارا  آنتالیا (titanic lara hotel) هتلی لوکس در نمای کشتی تایتانیک در منطقه لارا آنتایا قرار دارد که بیشتر هتل‌های آنتالیا نیز در همین منطقه هستند. این هتل از مجموع هتل های تایتانیک میباشد و در تورآنتالیا بهترین سرویس ها را به مهمانان خود ارائه میدهد .قیمت هتل تایتانیک آنتالیا نسبت هتلهای مشابه در دیگر نقط جهان بسیار ارزانتر است و برای اقامت تور ترکیه بسیار مناسب است.

هتل تایتانیک لارا آنتالیا

هتل تایتانیک لارا آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا ست که در منطقه زیبا و پرجنب و جوش لارا واقع شده ستو از بهترین هتل های لارا میباشد.

شکل ظاهری و بنای هتل تایتانیک لارا تداعی کننده تصویر کشتی تایتانیک می باشد و از معماری و طراحی داخلی بسیار زیبایی بهره برده است.

همین ویژگی ها سبب شده تا هتل تایتانیک به یکی از پر تردد ترین و محبوب ترین هتل های ساحلی در آنتالیا و منطقه لارا تبدیل شود.

شما میتوانید در کمترین زمان و بدون مراجعه حضوری یا حتی تماس، در قسمت بالای همین صفحه رزرو هتل تایتانیک لارا آنتالیا را به صورت آنلاین انجام، و واچر هتل خود را نیز دریافت نمائید.

موقعیت هتل تایتانیک آنتالیا لارا

هتل 5 ستاره تایتانیک لارا آنتالیا در ساحل زیبای لارا (Lara) که یکی از پرطرفدارترین سواحل آنتالیا به شمار می رود، واقع شده است.

تا مرکزشهر انتالیا 12کیلومتر یعنی به مراکز خرید آنتالیا به راحتی دسترسی دارید وتا فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد و 14 کیلومتری مرکز نمایشگاه های آنتالیا واقع شده است.از نخستین گزینه ها در تور آنتالیا هتل تایتانیک میباشد.

جهت رزرو تور هتل تایتانیک لارا آنتالیا میتوانید با شماره درج شده در سایت، آژانس هورامان گشت تماس حاصل فرمائید. همکاران ما اطلاعات مورد نیاز درباره این هتل را به شما خواهند داد تا بتوانید با آگاهی کامل رزرو خود را انجام دهید.

اتاقهای هتل تایتانیک لارا

اتاق های هتل 5 ستاره تایتانیک لارا آنتالیا متشکل از 523 اتاق استاندارد, 12کانک سوئیت ,9 سوئیت ممتاز,4 سوئیت عالی ،4ویلای رویال و 1سوئیت مخصوص سران کشورهاست.

اتاق های هتل تایتانیک لارا آنتالیا در ابعاد مختلف و با طراحی متنوع در نظر گرفته شده تا با هر نوع سلیقه ای سازگار باشد. همچنین 5 آسانسور شیشه ای با چشم انداز زیبا دارد که تمام آن ها از راحتی و فضایی دنج و آرامش بخش بهره مند است. تمام اتاق ها مجهز به بالکن اختصاصی هستند که به مناظر دریای مدیترانه و سرسبزی های طبیعت مشرف است.

سیستم برودتی و حرارتی، سیستم تهویه مطبوع، مبلمانی مدرن، حمامی لوکس مجهز به وان و سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون با کانال های ماهواره، مینی بار، گاو صندوق و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، گوشه ای از خدمات رفاهی است که در اتاق های هتل به میهمانان تور آنتالیا هتل تایتانیک لارا ارائه می گردد.

سرویس دهی هتل تایتانیک انتالیا لارا  All Inclusive  میباشد که شامل : صبحانه، نهار، شام، سلف سرویس، صبحانه دیر هنگام، پذیرایی های طول روز، و کلیه نوشیدنی ها : چای قهوه، نسکافه، نوشابه، آبمیوه، در تمام ساعات شب و روز از این امکانات رایگان استفاده خواهید کرد. قیمت هتل تایتانیک لارا بسته به زمان سفر شما متغییر است. پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات دقیق و بروز تماس حاصل فرمائید.

امکانات هتل تایتانیک لارا انتالیا

امکانات تفریحی هتل مجلل تایتانیک لارا در انتالیا برای هر گردشگر، جذاب و سرگرم کننده بوده به نحوی که تمایلی به خروج از هتل نداشته و ترجیح می دهند تمام وقت خود را در محیط شاد هتل titanic lara آنتالیا سپری نمایند.

رستوران های هتل تایتانیک انتالیا شامل : رستوران چینی، رستوران ایتالیایی، رستوران مکزیکی، رستوران ترکی، رستوران دریایی، رستوران اسنک و رستوران اصلی بوده که در آن غذاها به صورت سلف سریس، سرو می شوند.

موج سواری، قایق رانی، اسکی روی آب، جت اسکی و تور کشتی از تفریحات ساحلی هتل است و استخر سرپوشیده و روباز برای گروه های سنی مختلف، سونا و جکوزی، پارک آبی با 4 سرسره آبی نیز از ورزشهای آبی هتل تایتانیک است.

اجرای برنامه های مفرح و سرگرم کننده برای کودکان، ورزش های گروهی و برگزاری برنامه های شبانه و موسیقی زنده نیز، بخشی از فعالیت هایی است که زیر نظر پرسنل هتل تایتانیک لارا جهت سپری کردن اوقاتی شاد و جذاب برای میهمان علاقه مند به این دسته برنامه ها در نظر گرفته شده است.

دیگر خدمات هتل

خدمات پرینت و فکس، پرستار کودک، پزشک، کافی نت، گاو صندوق و اینترت در لابی هم قسمتی از امکانات رفاهی است که در هتل تایتانیک به گردشگران تور انتالیا ارائه می شود.

اما علاقه مندان به سایر رشته های ورزشی نیز می توانند به راحتی در سالن بدنسازی، زمین بسکتبال و والیبال ساحلی، زمین تنیس و اتاق اسکواش به فعالیت پرداخته و یا از برنامه های دیگر نظیر : ایروبیک، فوتبال دستی، تیراندازی، سیبل دارت، ماساژ و حام ترکی استفاده نمایند.

سعی ما بر این است تا در تور ترکیه بهترین هتل های را که با بودجه و سلیقه شما سازگار باشد و همچنین به مراکز خرید و تفریحی دسترسی داشته باشد به شما معرفی کنیم تا از لحظات خوبتان در تور های متنوع ترکیه لذت ببرید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها