هتل هالیدى این استانبول شیشلی

هتل هاليدى اين استانبول شیشلی
هتل هاليدى اين استانبول شیشلی
هتل هاليدى اين استانبول شیشلی
هتل هاليدى اين استانبول شیشلی
هتل هاليدى اين استانبول شیشلی
هتل هاليدى اين استانبول شیشلی
هتل هاليدى اين استانبول شیشلی
هتل هاليدى اين استانبول شیشلی
هتل هاليدى اين استانبول شیشلی
هتل هاليدى اين استانبول شیشلی
هتل هاليدى اين استانبول شیشلی

هتل 5 ستاره هالیدی این استانبول Hotel Holiday inn istanbul جزو هتلهای زنجیره ای هالیدی می باشد و در ناحیه شیشلی و نزدیک به مرکز شهر استانبول و میدان تکسیم پذیرای گردشگران تور استانبول ترکیه میباشد. هتل هالیدی این استانبول شیشلی از بین هتل های استانبول از لوکسترین ها و بهترین ها میباشد به حساب می آید که با دسترسی آسان به مراکز خرید استانبول و امکانات خوبی مانند استخر، اینترنت رایگان،سونا اقامت راحتی را به مهمانان تور استانبول ارائه میدهد.

هتل هالیدی این استانبول

هتل هالیدی این ترکیه حدود 12 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله داردو تنها 50 متر با ایستگاه اتوبوس پازارتیکه فاصله دارد. دفتر رزرو هتل هم 24 ساعته آماده خدمت رسانی می باشد و اگر مایل باشید سرویس استقبال از فرودگاه هم برای شما مهیا خواهد شد.

هتل Holiday Inn استانبول در فاصله 200 متری از دیوارهای شهر تاریخی استانبول واقع شده است و ایستگاه تراموا Pazartekke فقط 50 متر با هتل فاصله دارد و امکان دسترسی آسان به هاگیا سوفیا و مساجد آبی را فراهم می کند. هتل دارای وان گرم ، سونا و استخر روباز با تراس آفتابگردان است.

اتاق های هتل هالیدی این دارای امکاناتی نظیر: تهویه مطبوع و یک اتاق نشیمن با تلویزیون ماهواره ای LCD و مبلمان مدرن است. هر اتاق با رنگ های خنثی تزئین شده است ، و مجهز به مینی بار و تجهیزات چای و قهوه و وای فای رایگان است.

رستوران بوفه اصلی روزانه یک بوفه غنی از صبحانه ارائه می دهد و رستوران a-la-carte Naar غذاهای غذاهای مدیترانه ای را سرو می کند. با داشتن کیک های خانگی ، شیرینی و شیرینی به همراه چای ، قهوه و منظره استخر ، Tea Lounge برای استراحت ایده آل است. همچنین می توانید از فضای زیبا در بار لابی لذت ببرید.

اطلاعات درباره هتل هالیدی این تور استانبول

در Green Apple Wellness Club ، میهمانان می توانند از یک ماساژ آرامش بخش لذت ببرند ، یا از مرکز تناسب اندام که دارای تجهیزات قلبی و عروقی است و به شما آموزش یوگا می دهند مراجعه کنند. برای خانواده های که با کودکان خود به این هتل مراجعه می کنند نیز زمین بازی و حمام ترکی در نظر گرفته شده است.

Holiday Inn Istanbul City با هتل 27 کیلومتری فرودگاه جدید استانبول فاصله دارد. Grand Bazaar در حدود 10 دقیقه پیاده روی از تراموا فاصله دارد. این هتل خدمات 24 ساعته میز جلوی هتل را ارائه می دهد و در صورت درخواست خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می دهد.

هتل هالیدی این استانبول علاوه بر خدمات خوشنام و برجسته ،اقامت راحت و امکانات فوق العاده ای را برای اوقات فراغت میهمانان و سفرهای شغلی آنان فراهم آورده است.

این هتل دارای 2 رستوران ، 2 تریا و خدمات 24 ساعته میباشد.اسپا و مرکز ورزشی هتل از استخر سرپوشیده ، جکوزی ، سونا ، اتاق بخار و حمام ترکی تشکیل شده است. فاصله هتل ، تا فرودگاه تنها جند دقیقه است و درست در ابتدای اتوبان های شهر قرار گرفته است.

اتاق های هتل

هتل با داشتن انواع اتاق ها و امکانات فوق العاده ؛ با انتظارات آن دسته از میهمانانی که به اقامت و خدماتی بی عیب و نقص می اندیشند ؛ سازگار است. Fatih یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به اکتشافات معماری قدیمی ، معماری و تاریخ است.

فقط 15 دقیقه با تراموا می توانید قالیچه های رنگارنگ ، دمپایی یا ظروف مخصوص ظروف غذاخوری در گرند بازار بخرید ، یا یک تاکسی 20 دقیقه‌ای برای خرید ، شام خوردن و دیدن بناهای تاریخی ترکیه تهیه کنید.

30 دقیقه رانندگی برای جلب توجه به آثار هنری ، جواهرات و اشیاء هنری عثمانی در کاخ با شکوه توپکاپی یا بازدید از موزه محترم هوگیا سوفیا و مسجد بزرگ آبی در منطقه تاریخی سلطاننامه است. میزبان حداکثر 400 مهمان برای عروسی ها و برنامه های ویژه است. میهمانان از پارکینگ رایگان در محل لذت می برند.

هتل هالیدی این استانبول سیتی دارای 178 اتاق ، 9 سوئیت و اتاقهای لوکس استاندارد میباشد . در تمامی اتاقها دستگاههای چای ساز و قهوه جوش برقی و اینترنت با سرعت بالا موجود می باشد.مهمانان میتوانند بدور از هرگونه سروصدا به استراحت بپردازند. پذیرایی در هتل هالیدی این استانبول بصورت صبحانه (بوفه باز ) ، کافه تریا ، رستورانهای ترک و بین المللی ، دریایی ، ایتالیایی و فست فود ، خدمات پذیرایی این هتل می باشند .

خدمات و امکانات هتل

امکانات هتل عبارت است از : سالن زیبایی – پرستار کودک – سونای خشک و بخار – استخر روباز – حمام ترکی – اینترنت – انواع ماساژها – تراپی ها – سالن کنفرانس – سالن ورزشی – خدمات خشکشویی و اتوشویی – صرافی کافه تریا – رستورانهای ترک – دریایی – بین المللی و ایتالیایی.

صبحانه بصورت بوفه به همراه ماست و میوه ی تازه سرو می شود. یک رستوران هم دارد که غذاهای بین المللی و بخصوص کباب ترکی معروفی به نام چیلتیک کباب و ایشلیم کباب را سرو می کند.

مهمانان می توانند زیر ماساژی عالی به بدن خود استراحت دهند یا از مرکز ورزشی استفاده کنند که امکانات قلبی – عروقی هم دارد و انواع درس های یوگا را آموزش می دهند. یک حمام ترکی و زمین بازی مخصوص کودکان هم در اینجا خواهید دید.

نقشه و آدرس هتل هالیدی این استانبول : Millet Cad. 187,34280 Istanbul

سعی ما برا این است تا در تور ترکیه استانبول هتل هایی را به شما معرفی کنیم که به مراکز خرید استانبول و جاهای دیدنی استانبول نزدیک باشد وتا از سفر تمام لحاضات سفر به استانبول لذت ببرید.

سوالات متداول درباره هتل

آیا هتل Holiday Inn استانبول خدمات شاتل فرودگاهی رایگان ارائه می دهد؟

خیر این هتل خدمات شاتل فرودگاهی رایگان ارائه نمی دهد.

فاصله هتل هالیدى این شیشلى استانبول تا فرودگاه چقدر است؟

از فرودگاه بین المللی جدید استانبول 44 دقیقه فاصله دارد.

آیا هتل هالیدى این شیشلى استانبول استخر دارد؟

بله ، این هتل دارای استخر میباشد.

آیا مرکز تناسب اندام در هتل وجود دارد؟

بله ، یک مرکز بدن سازی داخلی در هتل هالیدی این وجود دارد.

آیا می توانم حیوان خانگی خود را به هتل هالیدی این استانبول ببرم؟

حیوانات خانگی در هتل Holiday Inn مجاز هستند ( حداکثر 10 کیلوگرم )

هورامان گشت مجری مستقیم تور ترکیه

 

با ارائه نظرات در مورد هتل هالیدى این استانبول به این هتل امتیاز داده و همچنین پیشنهادات و انتقادات خود را به دیگران انتقال دهید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها