تور آلانیا ترکیه

(0)

تور آلانیا در بین تورهای تابستانی ترکیه قرار گرفته است و بسیاری از مسافرین ایرانی در تابستان، تور ترکیه آلانیا را ترجیح داده اند. آلانیا درواقع جزوی از منطقه آنتالیا است. فاصله فرودگاه آنتالیا تا شهر آلانیا 1.5 ساعت ( 115 کیلومتر) است و در قسمت شرقی آنتالیا قرار دارد یعنی بعد از منطقه بلک، ماناوگات و سیده به شهر آلانیا خواهیم رسید. آلانیا با ساحل های وسیع شنی، هتل ها و رستورانهای فراوان، طبیعت بکر و دیدنی، یکی از توریستی ترین شهرهای جنوبی کشور ترکیه است که در کنار دریای مدیترانه واقع گردیده است.

تور آلانیا

تور آلانیا ترکیه

آلانیا از یک طرف به دریا از طرف دیگر به کوههای تاروس Taurus وصل می گردد و در بالاترین نقاط منطقه اختلاف سطح به یک هزار متر نیز می رسد. جمعیت آلانیا 327000 است که از این تعداد 150000 نفر در مرکز شهر و مابقی در مناطق اطراف شهر زندگی می کنند.

فصل سفر به آلانیا معمولاٌ از فروردین ماه شروع میشود و تا نیمه آبان ماه هوا برای سفر با تور آلانیا مناسب میباشد به همبن دلیل تور آلانیا تابستان و تور آلانیا پاییز با استقبال بیشتری همراه است.

از جمعیت مرکز شهر تقریبا نیمی اروپایی هستند.در طول تابستان جمعیت شهر به 1.5 میلیون نفر افزایش می یابد. بیشترین توریست هایی که از آلانیا دیدن می کنند, از آلمان، دانمارک، اسکاندیناوی و روسیه هستند که نشان میدهد تورآلانیا در اروپا نیز دارای طرفدارن زیادی می باشد.

ساحل کلوپاترا ساحل شنی و بسیار زیبایی است که برای استفاده عموم آزاد است و درفصل تابستان پر از توریست می باشد که برای استفاده از دریا، آفتاب و هوای گرم آلانیا این شهر را برای سفر انتخاب میکنند و با تور آلانیا سفر میکنند.

جهت رزرو تور آلانیا، تور استانبول، تور آنتالیا و کلیه تور های ترکیه با شماره های درج شده در سایت، آژانس هورامان گشت تماس حاصل فرمایید.

تاریخچه آلانیا

در دوران باستان این شهر بخشی از سرزمین های کیلیکیه و پامفیلیا بود ، و در طی سده های 7 و 8 میلادی ، جنگ های پی در پی و رکود اقتصادی باعث کوچک شدن الانیا شد.

دوره سلجوقی تاریخ آلانیا را دوباره پدید آورد. در سال 1221 سلطان علاءالدین کیقباد در آلانیا اقامتگاه زمستانی خود را بنا کرد و شهر را دوباره ساخت و آلانیا پایگاه اصلی نیروی دریایی سلجوقی شد.

در این دوره دیوارهای دفاعی نیز نوسازی و برج سرخ (Kızılkule) و حوضخانه (Tersane) ساخته شد. در زمان سلطنت سلطان مفتح فاتح، در سال 1471، آلانیا در امپراطوری عثمانی گنجانیده شد، و بین قرن سیزدهم و هجدهم میلادی به عنوان بندری مهم برای تجارت دریایی با مصر، سوریه و قبرس رونق گرفت.

در سال 1935، آتاتورک از این شهر بازدید کرد و نام آن را آلانیا گذاشت. حالا آلانیا یکی از مکانهای دیدنی گردشگری مدیترانه است که میراث فرهنگی، غنی و امکانات مدرنی را ارائه می دهد و لذت بردن از خورشید، شن و دریا را آسان می کند. و تور آلانیا نیز در جهان دارای اهمیت شده است.

آلانیا تور

رزرو تور آلانیا

آژانس هورامان گشت برای تمام فصول آماده خدمات رسانی جهت رزرو تور آلانیا در سواحل زیبای آلانیا به مسافرین محترم میباشد.

لطفاٌ برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد قیمت تور الانیا و تور ارزان آلانیا با شماره 57906000-021 آژانس هورامان گشت تماس حاصل فرمایید.

برای رزرو تور آلانیا، بلیط پرواز آلانیا یا تور کامل در کلیه شهرهای ترکیه(استانبول، آنتالیا، آنکارا، ازمیر، کوشی آداسی و…) میتوانید به ما اطمینان کنید. تلفن های تماس در تهران و چت آنلاین دفتر ترکیه برای راهنمایی به شما آماده ارائه خدمات میباشد.

در حال حاضر تور الانیا با استفاده از پرواز های آنتالیا انجام می گردد. از آنتالیا تا آلانیا حدودا 2 ساعت مسیر زمینی میباشد، مسافرین از فرودگاه آنتالیا تا آلانیا به صورت زمینی ترانسفر می شوند.

چطور می توانید به آلانیا سفر کنید؟

در حال حاضر برای مسافرت به آلانیا می بایست از فرودگاه آنتالیا استفاده کنید که در فاصله 135 کیلومتری از شهر آلانیا قرار دارد و مسیر بین فرودگاه و آلانیا را به صورت زمینی طی کنید.

در فصل تابستان پرواز های چارتر مستقیم به فرودگاه آنتالیا برقرار می باشد و در تمام طول سال نیز پرواز های داخلی از استانبول و آنکارا به آنتالیا برقرار می باشد.

به علاوه فرودگاه قاضی پاشا که در فاصله 30 دقیقه از شهر آلانیا قرار دارد نیزافتتاح گردیده است در حال حاضر هواپیمایی پگاسوس پرواز داخلی بین فرودگاه سابیها در بخش آسیایی و فرودگاه قاضی پاشا برقرار نموده است.

آلانیا

توصیه های ما برای تور آلانیا (1)

حتماً 3 ساعت قبل از پرواز، در سالن فرودگاه حاضر باشید.

حتما پاسپورت شما باید 7 ماه اعتیار داشته باشد و و آژانس ثبت نام کننده حتما باید اینو رعایت کنه.

بخاطر یک بدهی 100 هزار تومانی مالیاتی و یا جریمه دولتی ممکنه ممنوع خروج باشید قبلش مطلع و مطمئن شوید.

مواظب شیادان در طول سفر به کشور ترکیه باشید حتی اگر فارسی زبان هستند.

توصیه های ما برای تور آلانیا (2)

یک تور آلانیا یعنی خدمات بلیط آلانیا, هتل و خدمات حاشیه اینها یک کف و سقفی دارند قیمت تور الانیا نمی تواند خیلی متفاوت باشد مواظب کلاهبراداری ها باشید و به هر تور ارزان آلانیا اعتماد نکنید.

یکی از ملاک های انتخاب، قیمت تور الانیا می باشد نه همه اون، چرا که ممکنه بعدا خیلی پشیمان شوید.

برای اینکه اگر فرودگاه شلوغ بود سفرترکیه را با استرس شروع نکنید عوارض خروج از کشور را قبلا می تونید در هر بانک ملی پرداخت نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت رزرو تور الانیا ارزان با دفتر تهران شماره تماس ثابت برروی سایت تماس بگیرید. 57906000-021 هورامان گشت

 

***با هورامان گشت لوکس و ارزان سفر کنید***
***هدف ما رضایت شماست و همین برای ما بهترین تبلیغه***

4.9 12 رای ها
رأی دهی به مقاله

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها