بورسا ترکیه

شهر بورسا چهارمین شهر بزرگ ترکیه

شهر بورسا ترکیه مرکز استان بورسا میباشد که در جنوب دریای مرمره ترکیه قرار دارد. بر اساس آمار در حال حاضر این شهر چهارمین شهر بزرگ ترکیه میباشد. قدمت شهر بورسا به 4000 سال پیش از میلاد مسیح بر می گردد. در تاریخ امپراطوری عثمانی شهر بورسا به عنوان اولین پاینخت ثبت شده است. در طول تاریخ این شهر همواره مرکز تجارت ابریشم و ادویه جات بوده و تا به امروز نیز این تجارت ادامه یافته است. برای اینکه بدانید بورسا ترکیه کجاست و همچنین اطلاعات درباره این شهر، تصاویر، نقشه و همچنین فاصله بورسا تا استانبول با هورامان گشت همراه باشید.

فاصله بورسا تا استانبول

شهر بورسا ترکیه

این شهر که پایتخت بسیاری از تمدن ها بوده است امروزه پر از آثار تاریخی مختلف از دوره های مختلف می باشد. مساجد تاریخی، کلیسا های تاریخی، حمام های ترکی قدیمی و… در گوشه و کنار این شهر قرار گرفته اند که مسافران تور ترکیه میتوانند از این اماکن بازدید کنند.

از دیگر ویژگیهای شهر بورسا داشتن مراکز خرید بزرگ و بازارهای متعدد است. سالهای طولانی این شهر محل تجارت بوده و همین امر موجب شده تا بازارهای فراوانی داشته باشد.

شهر بورسا در ترکیه

یکی از جذابیت های عمده در بورسا که تورستهای فراوانی را به خود جذب می کند، ورزش های زمستانی میباشد. آب و هوای بورسا موجب شده است که در اطراف این شهر پیستهای اسکی متعددی قرار داشته باشد که معروف ترین آنها اولوداغ میباشد.

این پیست های اسکی و هتل های 5 ستاره که خدمات عالی به مسافرین میدهند موجب شده است تا در ایام زمستان توریست های بسیاری برای استفاده از پیست های اسکی به این شهر سفر کنند.

بورسا ترکیه

اما چگونه و از چه مسیری به بورسا سفر کنیم ؟

اگر مایلید به صورت هوایی به این شهر مسافرت کنید، می توانید از تمام فرودگاه های ترکیه بلیط تهیه کنید چون از ایران پرواز مستقیمی به بورسا وجود ندارد.

اگر مایلید برای اسکی به اولوداغ سفر کنید در تمام طول زمستان تورهای زمینی برای اولوداغ را می تواننید تهیه کنید و اما پیشنهاد ویژه ما برای مسافرینی که با تور استانبول مسافرت میکنند، تورهای یک روزه و یا دو روزه به مقصد بورسا می باشد. فاصله بورسا تا استانبول 3 ساعت و 45 دقیقه میباشد.

 

**هورامان گشت مجری و برگزارکننده مستقیم تورهای ترکیه**

***لوکس و ارزان سفر کنید***

1.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها