تور مارماریس

لیست بهترین هتل های مارماریس

در این مقاله به معرفی بهترین هتل های مارماریس خواهیم پرداخت و ویژگی های این هتل ها را عنوان می کنیم. انتخاب بهترین هتل در شهر مارماریس که از شهرهای توریستی و پر مسافر ترکیه است کار آسانی نیست و در نگاه اول بیشتر هتل های این شهر از ظاهر و نمای خوبی برخوردار هستند، اما از نظر امکاناتی که این هتل ها در اختیار مسافران می گذارند تفاوت ها زیادی وجود دارد، در ادامه امکاناتی که بهترین هتل های مارماریس در اختیار مسافران تور مارماریس می گذارند را عنوان خواهیم کرد. با هورامان گشت همراه باشید.

مارماریس کجاست؟

ویژگی های هتل های خوب مارماریس چیست ؟

بهترین هتل های مارماریس کدام هتل ها هستند ؟

مارماریس کجاست؟

مارماریس یکی از شهر های کشور ترکیه است که محبوبیتی زیاد و طبیعتی بکر دارد. موقعیت جغرافیایی این شهر در جنوب غربی کشور ترکیه و در کنار دریای مدیترانه است، این شهر را کوه های پوشیده از درختان سبز پوشانده است.

البته زیبایی های بکر و طبیعی مارماریس تنها ویژگی این منطقه توریستی نیستند و اماکن تاریخی و فرهنگی در کنار ساحل زیبا شهر مارماریس را به یکی از بهترین مقاصد برای گردشگران تبدیل کرده است. مخصوصا در فصل بهار و تابستان این شهر بخاطر برخورداری از آب و هوای مطبوع بسیار مناسب سفر است.

ساحل شهر مارماریس دارای شن های سفید و زیباست که تلالو خورشید را چند برابر کرده و جلوه بیشتری به این منطقه داده است. این شهر یکی از قدیمی ترین و با اصالت ترین شهرهای کشور ترکیه است. قدمت ساخت ابنیه در مارماریس و شکل گیری این منطقه به عنوان یک شهر به چیزی حدود شش قرن پیش از میلاد مسیح بر می گردد.

نوار ساحلی در شهر مارماریس دارای گیاهان گرمسیری با صخره های بزرگ است و همچنین در کوهستان های این شهر غارهای زیبا در کنار آب های زلال و فیروزه ای دریا جذابیت این منطقه را برای گردشگران چند برابر کرده است. شهر مارماریس بخاطر مجاورت با دریای مدیترانه یکی از مهم ترین مراکز تجمع و لنگرگیری کشتی هاست.

مارماریس ترک

ویژگی های هتل های خوب مارماریس چیست؟

برای هر مسافر با هر علاقه مندی، این شهر جاذبه های خاص خود را دارد، مسافرانی که به هوای مطبوع ساحل و دریا علاقه مند هستند می توانند از ساحل این شهر استفاده کنند و مسافرانی که به بناهای تاریخی و فرهنگی یک منطقه علاقه مند هستند می توانند به بازدید از مقبره ها و مکان هی تاریخی و دیدنی این منطقه بپردازند.

در این شهر حتی برای علاقه مندان به ماشین سواری و مسابقات اتومبیل رانی پیست های مخصوص در کنار بندرگاه ها وجود دارد. هتل های مارماریس همه در نزدیکی شهر یا داخل شهر قرار گرفته اند که از این نظر دسترسی به مناطق مختلف را به کاری ساده بدل کرده اند، دورترین هتل نسبت به مرکز شهر تنها هشت کیلومتر فاصله دارد.

همچنین تمامی هتل های مارماریس به وسیله پیاده روها به هم متصل هستند، در واقع ارتباطی که میان هتل ها در مارماریس وجود دارد در حد پیاده روی شش تا هشت کیلومتریست که این مکان ها را به جاذبه های این شهر تبدیل کرده است. اکثر هتل های این شهر از نوع 5 ستاره و امکان اقامتی لوکسی را برای مسافران فراهم می کنند.

زیبایی این شهر و امکاناتی که در اختیار مسافران خود می گذارد به حدیست که مارماریس را به عنوان مقصدی برای سلبریتی ها و افراد معروف تبدیل کرده است. بیشتر هتل های مارماریس معمولا دید خوبی به دریا داشته و منظره ای دیدنی از دریا را در اختیار مسافران خود می گذارند.

بهترین هتل های مارماریس کدام هتل ها هستند؟

از اصلی ترین دغدغه ها در هر سفر به خصوص سفرهای خارج از کشور انتخاب هتل است. به دلیل نا آشنایی مسافران با کشوری که به آن مراجعه می کنند هتل باید از امکانات گردشگری خوبی برخوردار باشند تا تجربه سفر را لذت بخش کنند.

معمولا پیش از هر سفر افراد زمان زیادی را به تحقیق و آشنایی با هتل ها و ویژگی های هر کدام از آن ها در اینترنت و شبکه های اجتماعی می گذرانند و با مقایسه امکانات هتل های مختلف بهترین هتل بسته به بودجه و سلیقه خود را انتخاب می کنند.

بهترین هتل های مارماریس، هتل هایی هستند که در میان مسافران محبوب تر بوده و امکانات بیشتری را برای راحتی مسافران خود فراهم کرده اند.

در ادامه لیست بهترین هتل های مارماریس معرفی شده و ویژگی های هر کدام از این هتل ها به طور مختصر توضیح داده شده است. میتوانید با کلیک بر روی لینک هتل، اطلاعات کامل هتل ها را نیز مشاهده نمائید.

هتل بلو بی پلاتینیوم

هتل بلو بی پلاتینیوم یکی از پنج تا از بی نظیرترین هتل های لوکس مارماریس است که از نظر نمای ظاهری همچون دریا و مناطق بندری آبی و نیلگون است.

رنگ غالب بخش های مختلف این هتل آبیست که نام آن نیز در انتخاب این رنگ بی تاثیر نیست، جذابیت این هتل در احساس آرامشیست که مسافر بعد از تجربه یک سفر هوایی طولانی و مسافت زیاد فرودگاه تا هتل با قدم گذاشتن به لابی لوکس و آبی رنگ کسب می کند.

امکانات اتاق ها در این هتل از بالاترین تکنولوژی هاست و تمام اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، حمام و لوازم بهداشتی اختصاصی و تهویه عالی هستند.

این هتل هم چنین رستورانی بین المللی و استخری بزرگ و زیبا دارد و با ساحل تنها سه دقیقه فاصله دارد.

blue Bay Platinum

هتل دی ریزورت گرند آزور

هتل دی ریزورت گرند آزور یکی دیگر از لیست اسامی بهترین هتل ها در مارماریس می باشد. این هتل هم با ساحل کمتر از سه دقیقه فاصله داشته و چشم اندازی زیبا به دریا دارد.

این هتل به رستوران های روباز و زیبای خود معروف است و تنوعی که در غذاها دارد، خیلی زیاد است.

(D-Resort Grand Azur Hotel

هتل گرند پاشا

هتل دیگری که در لیست بهترین هتل های مارماریس می باشد هتل گرند پاشاست، ویژگی مهم این هتل تراس های بزرگ رو به دریاست که تمام اتاق ها از آن برخوردار هستند.

این هتل امکانات مختلفی را برای مسافران خود به ویژه کودکان فراهم کرده و دارای فضایی مخصوص نگهداری کودکان است.

Grand Pasha

هتل آکوا مارماریس

از دیگر مواردی که جزء بهترین هتل های مارماریس قرار می گیرند می توان به هتل آکوا دایموند اشاره کرد که کارمندانی چند زبانه داشته و علاوه بر رستوران های عالی با غذاهای متنوع امکانات زیادی را برای مسافران خود فراهم کرده اند.

Aqua Hotel Marmaris

گرین نیچر دایموند

این هتل 5 ستاره نیز مانند سایر هتل هایی که در مطالب فوق گفته شد از هتل های لوکس مارماریس به شمار می آید. این هتل دارای امکانات و خدمات بسیاری می باشد و برای کسانی که قصد اقامتی با آرامش را در مارماریس دارند توصیه می شود.

GREEN NATURE DIAMOND

جهت رزرو هتل های فوق و یا سایر هتل های دلخواه در شهر مارماریس میتوانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی هورامان گشت، مجری مستقیم تورهای ترکیه تماس حاصل فرمائید تا با سریع ترین زمان و قیمت مناسب مراحل رزرو را برای شما عزیزان انجام دهیم.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها