منطقه ببک استانبول

منطقه ببک استانبول

در این مقاله به بررسی منطقه ببک استانبول خواهیم پرداخت. هر انسانی زمانیکه به یک سفر جدید می رود، آشنا شدن با بهترین مناطق آن برایش بسیار جالب است. اگر با توراستانبول به این شهر سفر میکنید، دیدن شیک ترین محله استانبول خیلی جالب است.

تلاش داریم تا در مقاله منطقه ببک استانبول به توضیحی درباره این مسائل بپردازیم:

1- منطقه ببک استانبول کجاست

2-جاذبه های گردشگری ببک

3- درباره هتل های ببک

منطقه ببک استانبول کجاست

منطقه ببک استانبول در قسمت اروپایی بسفر و در نزدیکی منطقه بکیشتاش قرار دارد و  از زمان های قدیم و از دوره ی حکومت عثمانی ها، برای اقامت انسان های مرفه و ثروتمند بوده است. این منطقه کاملا ساحلی است. در این منطقه، کافه ها، کافیشاپ ها، رستوران ها، بازار ها و پاساژهای خیلی لوکسی وجود دارد که به همین دلیل هم مشهور شده است.

منطقه ای است که آب و هوای خیلی خوبی دارد و در منطقه اروپایی استانبول واقع شده است. این محله بسیار تاریخی است و در منطقه تحت پوشش محله یبشیکتاش قرار گرفته است.در حوالی ببک محله های کوچک و بزرگی مانند آرناووتوکوی، اتیلر و رومی وجود دارند.

ببک در اصل یک روستای خیلی کوچک است و عمر این منطقه به صد ها سال قبل برمی گردد. معنای ببک یعنی ”کودک” و از کسانیکه در آن جا ساکن هستند، اگر سوال کنید، هیچ کدام نمیدانند که چرا اصلا به این اسم نامیده شده است.

با کرایه کردن خانه، در هر قسمت این محله می توانید رو به روی اتاقتان خلیج زیبا و منظره ای گسترده داشته باشید و کاملا لذت ببرید. همچنین در این محله دانشگاه بسفر نیز واقع شده است و جزء بهترین دانشگاه های خوب در استانبول است.

محله ببک استانبول

معمولا فیلم های ترکی که ساخته می شوند، در محله ببک استانبول است. اگر در نوار ساحلی آن جا قدم بزنید و غروب آفتاب را نگاه کنید، در نهایت می توانید در یکی از رستوران های مجلل آن غذا میل کنید که در کل استانبول آوازه ی بلندی دارند.

خیلی از عمارت ها و محل سکونت سران حکومت عثمانی، در این منطقه سکونت داشته اند که هم اکنون نیز، بعد از گذشت سال ها هنوز هم این بنا ها در آن محله به چشم می خورند. این منطقه، جزء محله های اروپایی ترکیه است و هر روزه به تعداد ساختمان های مدرن و شیک آن اضافه می شود.

نوار ساحلی ببک در کل مختص به پیاده روی افراد مشهور و سلبریتی های ترکی است. محله قشنگ و شیک ببک، جاذبه ‌های گردشگری خیلی زیادی دارد و همیشه توریست ها از همه جای دنیا به استانبول می آیند تا از مکان های دیدنی این محله شیک دیدن کنند.

ببک استانبول کجاست

معروف ترین جاذبه های گردشگری ببک

پارک شهری ببک- خانه شیرینی بادم ایشیزمی- کافه کاهوسی- مرکز خرید تی آر یو- بوتیک مید نایت اکس پرس.

اگر قصد خرید ملک در استانبول در منطقه بلک را دارید میتوانید با کارشناسان ما در دفتر تهران تماس حاصل فرمائید تا ضمن مشاوره، تصاویر پروژه ها را نیز خدمتتان ارسال کنیم.

1-پارک شهری ببک

پارک شهری این محله از مهم ترین جاذبه‌ های گردشگری منطقه ببک استانبول است. این پارک شهری از ۱۱۰ سال هم بیش تر عمر دارد و درختان و گل های تزئینی خیلی زیادی در آنجا قرار دارد و به همین علت، زیبایی زیادی به این پارک بخشیده است.

مهم ترین قسمت هایی که دارد، شامل: محل استراحت، زمین بازی، نقاط مخصوص پیاده روی و محلی بابت پیاده روی حیوان ها است. این پارک برای پیاده روی و ورزش های صبح گاهی خیلی شلوغ می شود.

2- خانه شیرینی بادم ایشیزمی

اگر می خواهید به شیک ترین و با کیفیت ترین شیرینی فروشی استانبول بروید، بادم ایشیزمی یکی از بهترین هاست. قدمت این شیرینی سرا 110 سال است.

3- کافه کاهوسی

مردمی که به این محله می روند تا آن جا را ببینند، به کافه کاهوسی سر می زنند، زیرا این کافه خیلی شیک و خاص است. این کافه، صبحانه های خیلی معروفی دارد که به جهت آن ها خیلی مشهور شده است.

محل قرار گیری این کافه جنب پارک شهری و ساحل است و این باعث می شود که اینجا در طی شبانه روز مدام پر باشد.

4- مرکز خرید تی آر یو

برای همگان بدیهی است، که؛ شهر استانبول مملوء از پاساژ های متنوع است، چون بیشتر برندهای معروف جهان در استانبول شعبه دارند و این موضوع دلیل این است که شهر استانبول مهد خرید باشد
و شلوغ ترین مکان های استانبول، محله هایی است که در آن مراکز خرید وجود دارند.

مرکز خرید TRU میان پاساژ های این شهر موقعیت مهمی دارند، چون این محله یکی از شیک ترین و مهم ترین قسمت های استانبول است.

هر کسی می تواند بالا ترین کیفیت و بهترین اقلام را در مرکز خرید TRU تهیه کنید. ویژه ترین اقلام جدید دنیا با مناسب ترین قیمت در منطقه ببک استانبول وجود دارد و ما می توانیم از آن ها در TRU خرید کنیم.

5- بوتیک مید نایت اکسپرس

اگر دوست دارید، با کیفیت ترین لباس های مد روز دنیا و بهترین ها را از استانبول بخرید، صد در صد به سمت بوتیک Midnight Express بروید و از این مکان جذاب و ویژه دیدن کنید.

بهترین و ویژه ترین لباس ها را در این بوتیک می توانید بخرید. حتما باید این مبحث را بگوییم که هزینه ها در این محل نسبت به بقیه محله های استانبول زیاد است. لازم به ذکر است که شما شیک ترین و لاکچری ترین لباس های مد روز را می توانید در این محل بخرید.

درباره هتل های ببک:

در این محله هتل های معروفی وجود دارد: هتل ببک- هتل لونت.

1-هتل ببک

این هتل، ویژه ترین و بهترین هتل شهر استانبول است. یک هتل ساحلی است. اگر دوست دارید که در منطقه ببک استانبول و در هتلی شیک و عالی اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما به شما هتل ببک است، که؛ اتاقتان را در این هتل رزرو کنید. هزینه هر شب اقامت در این هتل از شبی 300 یورو شروع می شود، تا…

2-هتل لونت

هتل لونت هم در منطقه ببک استانبول واقع شده است. این هتل هم نسبت به موقعیت ویژه ای که دارد، یکی از زیباترین و قشنگ ترین هتل های استانبول به شمار می رود.

قسمت های مختلفی داخل این هتل هست که باعث تبدیل شدن این هتل به صدر انتخاب های کسانی هست که تصمیم دارند، در یک هتل شیک در این محله اقامت داشته باشند.

صد در صد باید این موضوع را بدانید که در مقایسه با هتل ببک، هتل لونت قیمتش خیلی مناسب تر است و ما می توانیم با هزینه کردن مبلغ شصت یورو در یکی از اتاق های آن اقامت داشته باشیم.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها