ماساژ در استانبول

بهترین مراکز ماساژ درمانی و حمام ترکی در استانبول

یکی از جذابیت های ترکیه برای توریست هایی که با تور استانبول به این کشور سفر میکنند، حمام ترکی است تقریباٌ تمام مسافرینی که به ترکیه سفر میکنند حمام ترکی را امتحان می کنند. امروزه مراکز بسیار لوکس، بزرگ و مدرنی در استانبول باز شده است که در کنار حمام ترکی، مراقبت از پوست و ماساژ های درمانی نیز قرار داده اند. اگر به استانبول سفر می کنید و مایلید در کنار حمام ترکی سنتی ترک، از امکانات مدرن و جدید و ماساژ در استانبول نیز استفاده نمایید به یکی از مراکز ذیل مراجعه کنید.

1- مرکز مراقبت از پوست، حمام ترکی و ماساژ ساندرا

این شرکت سه شعبه مختلف در سرتاسر استانبول دارد و علاوه بر حمام ترکی بی نظیر، برای ماساژ های صورت و مراقبت از پوست بسیار مشهور است. اگر در مناطقی نزدیک به ایستینیا پارک، اتیلر و یا کزیاتی اقامت دارید، پیشنهاد می کنیم به یکی از شعبات این مرکز مراجعه نمایید.

ماساژ در استانبول

2- مرکز مراقبت از پوست، حمام ترکی و ماساژ المنتال

اگر در نزدیکی منطقه کادیکوی استانبول هستید و یا در هتل دبل تری هیلتون منطقه کادیکوی استانبول اقامت دارید، فراموش نکنید که سری به حمام ترکی، سالن ماساژ و مراقبت از پوست در این هتل بزنید، یکی از بهترین حمام های ترکی را در این هتل می توانید تجربه کنید.

مراکز ماساژ درمانی، مراقبت پوست و حمام ترکی برای افرادی که قصد خرید ملک در استانبول را دارند نیز میتواند مهم باشد.

مراکز ماساژ درمانی استانبول

3 مرکز مراقبت از پوست، حمام ترکی و ماساژ تراپیا

هتل گراند تارابیا که در شهر استانبول در کنار دریای مرمره با منظره زیبایی از تنگه بسفر قرار گرفته است دارای یکی از بهترین حمام های ترکی و سالن های ماساژ در ترکیه است. برای استفاده حتماٌ باید وقت قبلی داشته باشید.

 

مراکز ماساژ درمانی استانبول

4- مرکز مراقبت از پوست، حمام ترکی و ماساژ اکسپلور

حتما ٌ اسم هتل هاس زنجیره ای لمردین را شنیده اید. شعبه استانبول هتل لمریدین در منطقه بشیکتاش واقع شده است و دارای یکی از بهترین حمام های ترکی، استخر سرپوشیده، سالن های ماساژ و مراقبت پوست است که در محوطه ای به بزرگی 1800 متر مربع قرار گرفته اند.

ماساژ در استانبول

5- مرکز مراقبت از پوست، حمام ترکی و ماساژ هتل ریتز کارلتون

یکی دیگر از بهترین مراکز ماساژ درمانی استانبول در هتل ریتز کارلتون قرار دارد. هتل ریتز کارلتون استانبول دارای امکانات ویژه و پکیج های خاص برای حمام ترکی، ماساژ و مراقبت از پوست می باشد.

می توانید پکیج های ماساژ درمانی و یا مراقبت از پوست را خریداری کنید به علاوه از امکانات استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی نیز استفاده نمایید.

مراکز ماساژ درمانی استانبول

اگر با تور استانبول به این شهر سفر میکنید میتوانید اطلاعات دقیق را در این باره از راهنمای تور و یا کانتر فروش تور در آژانس ما دریافت کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها