اخذ اقامت یکساله ترکیه از طریق اجاره خانه

اخذ اقامت یکساله ترکیه از طریق اجاره خانه

با اخذ اقامت یکساله ترکیه از طریق اجاره خانه ، اقامت ترکیه برای خارجیان آسان تر شده است. مطابق با قوانین جدید خارجیان با اجاره آپارتمان در ترکیه، قادر خواهند بود اقامت یکساله ترکیه دریافت کنند.

چگونه میتوانیم در ترکیه آپارتمان اجاره کنیم ؟

خارجیان قادر به اجاره آپارتمان در ترکیه میباشند اما قوانین اجاره آپارتمان در ترکیه، در شهرهای مختلف متفاوت است. اگر مایل به اجاره آپارتمان در استانبول هستید، قوانین اجاره سخت تر است. یا باید شخصی شما را گارانتی کند و یا اینکه باید دپوزیت بپردازید به خصوص اگر آپارتمانی که اجاره میکنید مبله باشد.

بعد از توافق برای اجاره آپارتمان با صاحب آن، میبایست نسبت به عقد قرارداد اقدام کنید و قرارداد را نیز باید در محضر رسمی کنید. قراردادهایی که رسمی نباشند برای اخذ اقامت مورد تایید قرار نمی گیرند.

برای اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک چه مدارکی لازم است ؟

* اجاره نامه رسمی ملک اجاره شده با آدرس دقیق

* 4 قطعه عکس 6 در 4

* بیمه یکساله

* اصل و کپی پاسپورت

*پرینت حساب بانکی با 6000 دلار پول در حساب

با داشتن مدارک فوق می توانید به اداره پلیس خارجیها ر شهر مورد نظر خود مراجعه کنید و مدارک را تحویل دهید.

اگر قصد اخذ اقامت یکساله ترکیه از طریق اجاره خانه ، مهاجرت به ترکیه و خرید ملک در ترکیه را دارید، پیشنهاد می کنیم ابتدا نسبت به اجاره آپارتمان در شهر مورد نظر خود برای یکسال اقدام نمایید و اگرشرایط اقامت در ترکیه برایتان مساعد بود، نسبت به سرمایه گذاری در ترکیه و یا خرید ملک در ترکیه اقدام نمایید.

جهت رزرو تور ترکیه ، بلیط و هتل های دلخواه در تمامی شهر های ترکیه با مناسبترین قیمت با همکاران ما در آژانس هورامان گشت ستاره مجری مستقیم تورهای ترکیه در تماس باشید.

***با هورامان گشت لوکس و ارزان سفر کنید***

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها