بهترین مکان ها برای رزرو هتل در استانبول

بهترین مکان ها برای رزرو هتل در استانبول

اگر با تور استانبول به این شهر سفر میکنید و مایلید بدانید چه مناطقی برای اقامت توریستی مناسب تر است ما سه منطقه استانبول را برای انتخاب بهترین مکان ها برای رزرو هتل در استانبول به شما پیشنهاد می کنیم.

1- منطقه سلطان احمد استانبول

اگر دوست دارید در قلب منطقه قدیمی استانبول باشید، منطقه سلطان احمد استانبول بهترین پیشنهاد برای اقامت شما میباشد. اگر شما دراین منطقه اقامت کنید میتوانید پیاده به بازار بزرگ استانبول بروید و از مسجد آبی، حاجی صوفیا و کاخ توپ کاپی استانبول دیدن کنید.

این منطقه پر از توریست است، تمام توریست هایی که مایلند در بخش قدیمی استانبول و نزدیک به دیدنی های استانبول اقامت داشته باشند، این منطقه را برای اقامت خود انتخاب میکنند.

در منطقه سلطان احمد استانبول هتل های 3 و 4 ستاره بسیاری قرار دارند که میتوانید رزرو کنید و اقامت کنید.

بهترین مناطق برای رزرو هتل در استانبول

2- منطقه بی اوغلو و تکسیم استانبول

منطقه تکسیم و بی اوغلو در واقع معروف ترین منطقه استانبول و یکی از بهترین مکان ها برای رزرو هتل در استانبول برای افرادی که قصد دارند به مرکز شهر نزدیک باشد می باشد. اگر مایل هستید در منطقه نزدیک به مراکز خرید استانبول و رستوران های و کافه تریاهای مختلف اقامت داشته باشید.

بدون شک این منطقه مناسب اقامت شما است . در این منطقه هتل های 3 ،4 و 5 ستاره تعددی وجود دارد و اگر برای مسافرت از توراستانبول استفاده میکنید ما پکیج های بسیار مناسبی رامیتوانیم به شما معرفی کنیم.

همچنین برای مسافرینی که علاقمند به اجاره آپارتمان در استانبول هستند ، میتوانیم آپارتمان های مناسبی جهت اقامت پیشنهاد کنیم.

best-places-to-book-a-hotel-in-istanbul

3- منطقه کادیکوی استانبول

اگر علاقمند به اقامت در منطقه آسیایی استانبول میباشید، یکی از بهترین مناطق برای رزرو هتل در استانبول منطقه کادیکوی استانبول میباشد . این منطقه به خیابان خرید معروف بغداد جاده بسیار نزدیک است و به علاوه از بخش اروپایی استانبول خلوت تر است.

بنابراین اگر مایل هستید در بخش آسیایی استانبول اقامت کنید میتوانیم هتل های مناسب در این نطقه به شما پیشنهاد کنیم.

Istanbul-Kadikoy-district

معمولاٌ پکیج های تور ترکیه بیشتر بر روی هتل های منطقه اروپایی تنظیم شده است چون متقاضی بیشتری دارد، اما میتوانیم پکیج های ویژه برای اقامت در منطقه کادیکوی استانبول نیز به شما پیشنهاد کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تورهای و هتل های استانبول با همکاران در آژانس هورامان گشت ستاره مجری مستقیم تورهای ترکیه تماس حاصل فرمائید تا برای رزرو هتل مناسب شما را راهنمایی کنند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها