هزینه های درمانی در ترکیه

هزینه های درمانی در ترکیه و ضرورت بیمه های مسافرتی

ترکیه جزو کشورهایی است که خدمات درمانی بسیار گران است و اگر در زمان استفاده از تور ترکیه بیمه نباشید در صورت بروز بیماری، هزینه های درمانی در ترکیه بسیار گزاف می باشد.

شاید زمانی که میخواهید به مسافرت بروید و به دنبال انتخاب پکیج های تور استانبول و یا تور آنتالیا هستید، بیمه مسافرتی خیلی برای شما اهمیت نداشته باشد و به عنوان موردی که حتماٌ میبایست در قرارداد تور ذکز شود، به آن توجه نکنید.

اما اگر در طول مسافرت خود بنا به هر دلیلی نیاز به دکتر و بیمارستان داشته باشید متوجه میشوید که داشتن بیمه مسافرتی در سفر به ترکیه جزو یکی از اولویت های مسافرت است.

در حال حاضر کلیه شرکتهای مسافرتی موظف هستند در هنگام فروش تور ترکیه، اطلاعات لازم در مورد بیمه مسافرتی را به مسافرین خود بدهند و در صورتی که مسافر بنا بر خواسته خود نخواهد از بیمه مسافرتی استفاده نماید، آژانس مسافرتی میبایست از مسافر تعهد بگیرد که بنا به خواست خود از خریداری بیمه مسافرتی انصراف داده است.

بیمه مسافرتی تا چه سقفی را پوشش می دهد ؟

بیمه های مسافرتی انواع مختلف دارد و سقف و مبلغی را که پوشش میدهد متفاوت است و به همان نسبت نیز نرخ این بیمه ها متفاوت است.

علاوه بر این برخی از بیمه ها در مقصد هزینه شما را پرداخت می کنند اما برخی دیگر این قابلیت را ندارند و میبایست مدارک بیمارستان را و هزینه ای را که پرداختید، بعد از بازگشت از مسافرت پرداخت کنید.

با اینکه بیمه مسافرتی فقط برای تورها اجباری میباشد ما پیشنهاد میکنیم مسافرینی که مایل به اجاره آپارتمان در ترکیه و یا رزرواسیون هتل در ترکیه هستند نیز از خدمات بیمه مسافرتی استفاده نمایند. در این رابطه اطلاهات کامل را میتوانید از همکاران دفتر ما در تهران دریافت کنید.

بیمه مسافرتی چه مواردی را پوشش نمی دهد ؟

بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، آتشفشان، رانش زمین

جنگ، شورش، اغتشاش عمومی، اقدامات تروریستی و فعل و انفعالات هسته ای

انجام ورزش های حرفه ای و یا ورزش هایی که عرفاً خطرناک تلقی می گردند مانند اسکی، پرش با چتر، صخره نوردی و غیره

استفاده از وسایل سفری که به عنوان وسیله عمومی حمل و نقل شناخته نشده اند

هزینه های مرتبط با بیماری هایی که بیمه شده سابق بر سفر خود، به آنها دچار بوده است

هزینه های اقدامات پیشگیرانه مانند واکسیناسیون

بیماری ها و یا عوارضی که ناشی از مصرف ارادی الکل، دارو و یا مواد مخدر در خارج از کشور به وجود آیند

کلیه بیماری های شیوع یافته در جهان

اقدامات توانبخشی، پروتز ها، وسائل توانبخشی مانند عینک، عصا

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها