نمایشگاه مبلمان استانبول

نمایشگاه Intermob استانبول

صنعت چوب در ترکیه روز به روز بزرگ تر میشود و تولیدکنندگان بسیاری زیادی در این بازار مشغول به فعالیت هستند تا جایی که اغلب کشورهای اطراف نیز از چوب و مبلمان های ترکیه استفاده می کنند و اغلب مارک های معروف مبلمان در ترکیه مانند استقبال و چلیک و…. در کشورهای مختلف شعبات فروش دارند و به همین دلیل سالانه چندین نمایشگاه اینترموب استانبول برگزار میشود که بسیار پر طرفدار بوده و اغلب آنها از نوع نمایشگاههای بین المللی هستند.

خدمات تور نمایشگاه Intermob

این نمایشگاه در تاریخ 9 – 13 اکتبر 2021 ( 17 الی 21 مهر ماه 1400 ) برگزار میگردد  خدماتی که شرکت هورامان گشت مجری مستقیم تورهای نمایشگای ترکیه به شما عزیزانی ارائه میدهد شامل موارد ذیل میشود:

1- اجاره غرفه

2- خدمات تجاری بازدید کنندگان

3- رزرو هتل در استانبول ( در نزدیکی نمایشگاه )

4- خدمات تشریفات فرودگاهی

5- کارت ورودی نمایشگاه

6- خدمات ترانسفر

7- بیمه مسافرتی

8- مترجم

اطلاعات نمایشگاه

نمایشگاههای صنعت چوب در ترکیه اغلب با استقبال فراوانی رو به رو می شود اما 2 نمایشگاه چوب و مبلمان که در شهر استانبول برگزار میشوند بسیار پر طرفدار هستند. یکی از این نمایشگاههای که هر سال توسط شرکت نمایشگاهی تویاپ و در مرکز نمایشگاهی تویاپ در بخش اروپایی استانبول برگزار میشود.

نمایشگاه اینترموب و صنایع مربوطه به آن با نام تجاری Intermob است که بسیار پر طرفدار است و هرساله شرکت های بسیار زیادی در آن شرکت کرده و بازدیدکنندگانی نیز از سراسر دنیا برای بازدید از نمایشگاه اینترموب ترکیه به این کشور سفر میکنند.

این نمایشگاه و نمایشگاه مبلمان ترکیه imob یکی از مهمترین نمایشگاههای مبلمان استانبول و حتی از باکیفیت ترین نمایشگاه های ترکیه است و هر سال ما تورهای ویژه ای برای علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه برگزار میکنیم. در صورتی که مایلید اطلاعات دقیق در ارتباط با این نمایشگاه و تورهای مربوط به آن داشته باشید، لینک ذیل را باز کرده و اطلاعات دقیق و به روز را دریافت کنید.

نمایشگاه اینترموب

یکی از نمایشگاه مبلمان در استانبول ترکیه که بسیار پر طرفدار میباشد، نمایشگاه بین المللی مبلمان استانبول با نام تجاری Imob است که توسط شرکت برگزار کننده نمایشگاهی ترکیه به نام cnr و در مرکز نمایشگاهی سی-ان-آر در بخش اروپایی استانبول برگزار میشود.

جهت رزرو تور نمایشگاه اینترموب استانبول و اطلاع از تاریخ نمایشگاه مبلمان استانبول با همکاران ما در آژانس هورامان گشت ستاره، کانتر تور نمایشگاهی تماس حاصل فرمائید.

در این نمایشگاه نیز شرکت های و تولیدکنندگان داخلی و خارجی شرکت میکنن و آخرین تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگانی قرار میدهند که از کشورهای مختلف برای بازدید از این نمایشگاه به ترکیه سفر می کنند.

اگر شما نیز مایل به بازدید از این نمایشگاه میباشید، از پکیج های ویژه تور نمایشگاهی مبل استانبول ما استفاده کنید و با قیمت مناسب به استانبول سفر کرده و از خدمات ویژه تورهای نمایشگاهی ما استفاده کنید. درباره این نمایشگاه و تورهای مرتبط با آن اطلاعات بیشتر را از لینک ذیل دریافت کنید.

آژانس هورامان گشت با سالها تجربه در برگزاری تورهای نمایشگاهی ترکیه در خدمت شما میباشد. سعی ما همواره بر این بوده است تا بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت دراختیار مسافران تور نمایشگاه بین المللی مبل استانبول – آی موب قرار دهیم. با هورامان گشت سفر و سرویسی متفاوت را تجربه کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها