اجاره آپارتمان در ازمیر به صورت سالیانه با اخذ اقامت

اجاره آپارتمان در ازمیر به صورت سالیانه با اخذ اقامت

ازمیر مروارید غرب ترکیه ، سومین شهر در ترکیه و یکی از مهم ترین شهرهای بندری ترکیه است. طبیعت بکر و میراث تاریخی و فرهنگی غنی از ویژگی های بارز این شهر است. درباره ازمیر میتوان گفت که در میان مردم ترکیه بواسطه مناظر طبیعی زیبا به عنوان “ازمیرزیبا ” شناخته می شود، تحت تاثیر آب و هوای مدیترانه دارای برکات بسیاری ست.

اجاره سالانه آپارتمان در ازمیر با اقامت

تابستان ازمیر گرم و خشک است و در عوض زمستان معتدل دارد. ازمیر شهری چهارفصل و بسیار زیباست. همچنین ازمیر، با سرمایه گذاری در امور پر رونق مثل تجارت و گردشگری، در حال پیشرفت روز افزون است مجاورت ازمیر دریای اژه نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا میکند.

از این رو شرکت ما نیز فعالیت در امر اجاره آپارتمان به صورت سالیانه در ازمیر را پیش رو گرفته تا بتوانیم کمکی باشیم برای علاقمندان و هموطنانی که مایل به اجاره خانه در ازمیر به صورت سالیانه میباشند.

همکاران فارسی زبان ما در شهر ازمیر همراه با شما در امر اجاره و عقد قرارداد و اخذ اقامت خواهند بود. مبلغ اجاره آپارتمان در ازمیر واحد یکخوابه به صورت سالیانه و مبله در مجتمع مسکونی مورد پسند هموطنان ایرانی مان حداقل از ماهی 1000 لیر میباشد به بالا و دوخوابه ها از 1400 لیر میباشد به بالا.

کمیسیون دفاتر املاک جهت اجاره آپارتمان به صورت سالیانه مبلغ یکماه اجاره بها میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاعات درباره خرید ملک در ازمیر با مشاور فارسی زبان ما تماس حاصل فرمایید.

شما عزیزان می توانید جهت اقامت در ترکیه رزرو هتل، بلیط و تور گردشگری با همکاران ما در آژانس هورامان گشت ستاره برگزار کننده تور ازمیر به صورت مستقیم و بدون وسطه تماس حاصل فرمائید و از خدمات خوب و قیمت مناسب نیز بهره مند شوید.

 

***هورامان گشت مجری مستقیم تور ترکیه***

لوکس و ارزان سفر کنید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها