تور استانبول دی ماه 1400

(0)

استانبول جزء بزرگترین و توریستی ترین شهرهای ترکیه می باشد که از مراکز خرید بسیار و جشنواره های جذاب زیادی برخوردار است که یکی از مناسب ترین کشورها برای مسافرت و گردشگری است. تور استانبول دی ماه 1400 از تور های محبوب است چون نمی توان گفت آب و هوای بسیار سرد غیرقابل تحملی دارد و یا اینکه برای مسافرت های تفریحی مناسب نیست. بالعکس این کشور دریایی در بیشتر فصول سال آب و هوای خوبی دارد که می توان در همه ماههای سال سفر به استانبول را تجربه کرد.

شرایط سفر به استانبول در دی ماه

سفر به ترکیه و به خصوص مسافرت با تور استانبول دی ماه از جمله پیشنهاداتی است که حتما باید به آن عمل شود تا تجربه یک سفر متفاوت و لذت بخش را به همراه بیاورد. این شهر دارای مناطق دیدنی بسیار زیاد، مراکز خرید و رستوران های متنوع قطعا سفری توام با شادی و لذت را به گردشگران هدیه میکند.

اما بهتر است، اطلاعاتی نیز از این کشور بدانید تا در صورت مسافرت به استانبول در دی ماه، آگاه باشید که به چه جایی سفر کرده اید، شما در این مطلب با عناوین زیر آشنا خواهید شد:

استانبول دارای چه موقعیت جغرافیایی می باشد؟

شهر استانبول از نظر تاریخی چگونه است؟

آب و هوای استانبول به چه صورت است؟

بهترین زمان مسافرت به استانبول چه زمانی است؟

تور استانبول دی ماه

استانبول دارای چه موقعیت جغرافیایی می باشد؟

شهر زیبا و دیدنی استانبول در شمال غربی مرمر ترکیه قرار دارد که مساحت آن نزدیک به 1.831 کیلومتر مربع است. یک بخش قدیمی از این شهر بر روی هفت تپه قرار دارد که همگی در بین دیوار دفاعی شهر است و در بلندترین نقطه استانبول تپه کاملیکا است.

شهر استانبول از نظر تاریخی چگونه است؟

تقریبا می توان گفت شهر استانبول قدمتی نزدیک به 660 سال دارد و به وسیله یونانی ها ساخته شد که بعد از تغییر حکومت های بسیار به وسیله سلطان محمد به نام استانبول تغییر پیدا کرد. بعد از اینکه جمهوری ترکیه برقرار شد، آنکارا به عنوان پایتخت آن انتخاب شد.

چنانچه قصد رزرو تور استانبول دی ماه را دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت آژانس هورامان گشت تماس حاصل فرمائید.

آب و هوای استانبول به چه صورت است؟

این شهر که در منطقه دریایی قرار دارد، از آب و هوایی متغیر برخوردار است و در این شهر می توان به آب و هوای مدیترانه ای، گرمسیری، آب و هوای اقیانوسی اشاره کرد که اگر بخواهیم درجه گرم ترین دمای آن را بگوییم 24 درجه سردترین آن 6 درجه می باشد و البته این شهر از بارندگی های زیادی نیز برخوردار است.

همچنین جهت استعلام قیمت تور ارزان استانبول دی ماه 1400 میتوانید با آژانس هورامان گشت ستاره مجری مستقیم تور ترکیه تماس حاصل فرمائید.

اگر می خواهید سفر به استانبول را تجربه کنید، بهتر است، بدانید می توانید علاوه بر جاذبه های توریستی بسیاری از کارهای لذت بخش دیگری را نیز تجربه کنید که شامل موارد زیر هستند:

چه کارهایی در سفر به استانبول در دی ماه انجام دهیم

اگر شما بسیار علاقه به پیاده روی دارید، می توانید از خیابان های زیبای این شهر دیدن کرده و مسیر را پیاده طی کنید و خستگی بسیارکمی را نیز تجربه کنید.

اگر قصد خرید دارید، علاوه بر پیاده روی به راحتی می توانید از مراکز خرید و فروشگاهی این شهر زیبا دیدن کرده و نهایت استفاده را داشته باشید.

دیدن از مکان های تاریخی باعث شده هر ساله توریست های بسیار زیادی از سراسر دنیا از این شهر دیدن کنند، که البته به شما هم پیشنهاد می شود، حتما از این شهر دیدن کنید.

تور ارزان استانبول دی ماه

بهترین زمان مسافرت به استانبول چه زمانی است؟

در همه فصول سال می توان از این شهر دیدن کرد، چرا که هر فصل تجربه متفاوت خود را دارد، اما استانبول در دی ماه به شما این فرصت را می دهد که از موارد بسیار زیادی بهره مند شوید که شاید در فصول دیگر به دلیل اینکه شهر بسیار شلوغ و پر رفت و آمد می شود، شاید نتوان خیلی از آنها را تجربه کرد.

سفر با تور استانبول دی ماه از مزایای زیادی برخوردار است که عبارتند از:

حراج های زمستانه عالی

یکی از بهترین زمان ها برای سفر به استانبول در زمستان می باشد که حراج های بسیار خوبی در این فصل از سال رخ می دهد و فرصتی عالی برای خرید می باشد که از جمله مهمترین حراج های آن هنگام کریسمس می باشد.

بسیاری از برندها در شهر استانبول وجود دارند که حراج خود را در زمستان ارائه می دهند و این موقعیت مناسبی برای خرید کردن از شهر استانبول در دی ماه می باشد.

بلیط های ارزان برای سفر به استانبول در دی ماه

درست است که در این ماه از سال شاید هوا کمی سرد باشد، اما بهترین موقعیت است تا بتوانید بلیط با قیمت های مناسب تهیه کرده و به این شهر سفر کنید تا در هزینه های خود کمی صرفه جویی کرده و به جای آن از مکان های دیدنی و مراکز تاریخی دیدن کنید.

هتل ارزان استانبول

شاید خیلی از افراد درگیر کریسمس باشند و نتوانند در دی ماه به شهر استانبول سفر کنند و در این تایم بیشتر هتل ها تخفیف های بسیار خوبی ارائه میدهند تا بتوانند توریست ها را به این شهر جذب کرده و خدمات رسانی کنند.

گردش در شهر استانبول با کمترین هزینه ها

به طور کلی استانبول در دی ماه کاملا متفاوت است و تا کسی آن را تجربه نکند متوجه خاص بودن زمان آن نخواهد شد.

طبیعتا در ماههایی از سال برخی هزینه ها کاهش پیدا میکند و برخی دیگر بالا می رود، که البته می توان در دی ماه با قیمت مناسب تری به این کشور سفر کرد و حتی سفر های درون شهری نیز بسیار به صرفه تر خواهد بود.

شاید اینطور به نظر برسد که خیلی از افراد سفر به استانبول در این ماه را به شما پیشنهاد ندهند، اما استانبول در زمستان بسیار شهری دیدنی و جذابی می شود که دیدن کردن از این شهر شما را دچار پشیمانی نخواهد کرد.

انتخاب یک سایت گردشگری که به شما در زمینه پیدا کردن هتل های مناسب و معرفی مراکز خرید معتبر، همچنین بهترین ودیدنی ترین مراکز تاریخی کمک بسیاری میکند که سفری بدون نگرانی و دغدغه را تجربه کنید.

قیمت تور استانبول

استانبول در زمستان را می توان یکی از مناسب ترین سفر ها از لحاظ هزینه دانست که بهترین فصل آن از اواخر آذر تا اواخر بهمن ماه می باشد.

آژانس هواپیمایی هورامان گشت ستاره مجری مستقیم تور ترکیه مفتخر است تا تور استانبول دی ماه 1400 را با نازلترین قیمت خدمت شما ارائه دهد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

اشتراک در
اطلاع از
guest

6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرجان
مرجان
2 سال قبل

لطفا قیمت تور استابنول در دیماه را لطف کنید

هورامان گشت
هورامان گشت
پاسخ به  مرجان
2 سال قبل

سلام
قیمت بسته به تاریخ و نوع هتل و همچنین نوسانات ارزی متغیر می باشد. لطفا با شماره 02157906000تماس حاصل نمائید.

کامران
کامران
2 سال قبل

سلام وقت بخیر تور استانبول برای 5 دی تا 9 دی دارین؟ میشه جزئیاتشو بفرمایید برای 2 نفر.
ممنون

هورامان گشت
هورامان گشت
پاسخ به  کامران
2 سال قبل

سلام
لطفا برای کسب اطلاعات دقیق و دریافت پکیج تور استانبول در دی ماه با شماره 02157906000 در تماس باشید.

قاسم اسفندیاری
قاسم اسفندیاری
2 سال قبل

با سلام و ادب
بنده قصد مسافرت به شهر استانبول از تاریخ 1400/10/16 لغایت 1400/10/21 را دارم ( تعداد مسافر 4 نفر )
لطف میکنید قیمت هر نفر را اعلام کنید (نام هتل و امکانات تور ) تشکر

هورامان گشت
هورامان گشت
پاسخ به  قاسم اسفندیاری
2 سال قبل

با سلام
جهت استعلام قیمت تور استانبول دی ماه لطفا با شماره 02157906000 تماس حاصل نمائید تا پکیج خدمتتان ارسال گردد.