تور استانبول بهمن ماه 1400

(0)

تور استانبول بهمن ماه 1400 می تواند سفری سرشار از شگفتی باشد. استانبول شهری بزرگ با وسعت بالاست و در تمام فصول سال میزبان گردشگران و توریست های زیادی است که بخش کثیری از آن را ایرانیان تشکیل می دهند. سفر به استانبول در هر کدام از فصل ها خوبی ها و ویژگی های مخصوص خود را دارد که به جذابیت استانبول اضافه می کند. در ادامه به ویژگی ها و شرایط خاص سفر به استانبول در بهمن ماه می پردازیم.

1. آب و هوای استانبول در بهمن ماه چگونه است؟

2. تفریحات و اماکن دیدنی استانبول در بهمن ماه چیست؟

3. اقامت در استانبول در ماه بهمن به چه صورت است؟

4. غذاها و خوراکی های مخصوص زمستان در استانبول چیست؟

آب و هوای استانبول در بهمن ماه چگونه است؟

استانبول در بهمن ماه به سردترین دما در کل سال می رسد. هوا در بهمن ماه سرد همراه با باران زیاد و مه غلیظ است. سرمای بهمن سوزی دارد، اگر مایل هستید با تور استانبول بهمن ماه 1400 به این شهر سفر کنید، حتما پوشش مناسب و لباس گرم به همراه داشته باشید.

با توجه به هوای بسیار سرد زمستان در استانبول، اما باز هم تعداد زیادی از توریست ها این فصل را برای سفر به استانبول انتخاب می کنند، چرا که کریسمس و حراجی های فوق العاده ای در این فصل قرار دارد که می تواند بسیار جذاب و وسوسه انگیز باشد.

جهت رزرو تور استانبول تعطیلات بهمن با قیمت ارزان با همکاران ما در آژانس هواپیمایی هورامان گشت مجری مستقیم تور استانبول تماس حاصل فرمائید.

تور بهمن استانبول

تفریحات دیدنی استانبول در بهمن ماه چیست؟

تور استانبول در بهمن ماه 1400 مناسب برای افرادی است که عاشق زمستان و تفریحات زمستانی هستند، چرا که یکی از منطقه های هیجان انگیز به شمار می آید. تفریحات استانبول در بهمن ماه به قدری زیاد است که فرصت استفاده از تمام آن ها در مدت زمان کوتاه نیست و بیشتر مسافران به صورت سلیقه ای این تفریحات را انتخاب می کنند.

به طور مثال برخی علاقه مند هستند که حمام های ترکی به همراه ماساژ استفاده کنند، بعضی دیگر برای تماشای پل بسفر عازم میشوند تا از دیدن زیبایی آن لذت ببرند، اما در این بین برخی از مسافران تمایل دارند که از جزایر پرنس بازدید کنند و غرق در خوش گذرانی باشند.

یکی از تفریحات مناسب بهمن ماه در استانبول پیست اسکی کاراتپه است که از امکانات رفاهی و امنیتی بالایی برخوردار است و شما می توانید در امنیت کامل به اسکی و برف بازی در این پیست بپردازید.

پیست اسکی کاراتپه در کوهستان های زیبا و شگفت انگیزی واقع شده که می توانید حتی از تماشای منظره ی درختان بلوط و فندق و کوه های پوشیده از برف نیز لذت ببرید.

تفریحات مناسب بهمن ماه

در استانبول شهربازی های زیادی وجود دارد که معمولا در فضای آزاد و رو باز مشغول به فعالیت هستند و برای فصل هایی همچون بهار و تابستان مناسب اند، اما شهربازی موی پارک در استانبول یک فضای سرپوشیده با وسایل بازی هیجان انگیز و مهیج که برای زمستان و بهمن ماه نیز بسیار مناسب است.

این شهربازی سرپوشیده در مرکز خرید مال اف قرار دارد که یکی از پر هوادار ترین مراکز خرید در استانبول است. از جمله تفریحات مناسب بهمن ماه می توان به تله کابین اشاره داشت، برای سوار شدن این تله کابین باید به محله ایوب و تپه پیر لوطی بروید تا بتوانید از تله کابین 8 نفره با درصد ایمنی بالا استفاده کنید.

تله کابین سواری یکی از فوق العاده ترین تفریحات استانبول است که در فصل زمستان به ویژه بهمن ماه زیاد جذاب است، چرا که می توانید از دیدن مناظر زیبای استانبول در زمستان لذت ببرید.

قهوه خانه کوما که در محله چوکورکوما واقع شده است که در نزدیکی بازار عتیقه فروشان و موزه بیگناهی توانسته یکی از مکان های محبوب برای مسافران زمستانی باشد. قهوه خانه کوما با فضایی زیبا و تماشایی، همچنین قهوه های خوش طعم همراه با باقلوا اصیل استانبول یکی از تفریحات مناسب زمستان به شمار می آید.

تور استانبول بهمن ماه

تفریحات در تور استانبول بهمن ماه

چنان چه در فصل زمستان به دلیل شرایط جوی نتوانستید از اماکن تاریخی استانبول دیدن کنید، زمانی مناسبی است که بتوانید از موزه های این شهر جهانی بازدید کنید.

تعداد موزه ها در استانبول به قدری زیاد است که برای هر فرد با هر سلیقه ای موزه ای وجود دارد و احتمال این که برای بازدید تمام این موزه ها وقت کم داشته باشید، زیاد است.

برخی از معروف ترین موزه های استانبول عبارتند از: موزه نظامی، موزه هوانوردی، موزه باستان شناسی، موزه استانبول مدرن، موزه صنعتی، موزه تاریخ اسلام و بسیاری دیگر.

از دیگر اماکن سرپوشیده که می توانید در زمستان از بازدید آن لذت ببرید می توان مسجد آبی، مسجد سلیمانیه، بازار بزرگ، کاخ توپکاپی را نام برد.

حراج های زمستانی در بهمن ماه

برخی مسافران تور استانبول بهمن ماه 1400 دلیل انتخاب این فصل از سال را برای سفر خود، استفاده از حراج های زمستانی نام می برند. معمولا در زمان سال نو میلادی اکثر برندهای معروف در استانبول اقدام به حراج اجناس خود می کنند و این زمان بهترین موقعیت برای خرید است.

با سفر به استانبول در بهمن ماه می توانید از این حراجی های شگفت انگیز و تکرار نشدنی در این شهر زیبا لذت ببرید.

فستیوال های زمستانی که در استانبول برگزار می شود، می تواند برای عاشقان به گشت و گذار و خرید، لحظات دلچسب و خوبی را فراهم کند.

اقامت در استانبول در ماه بهمن به چه صورت است؟

برای اقامت در استانبول می توانید از هتل ها، مهمان خانه، هاستل، آپارتمان استفاده کنید که انتخاب این مورد بستگی به بودجه و تعداد نفرات شما دارد.

به طور کلی هزینه اقامت در بهمن ماه در مقایسه با به سایر ماه های سال کم تر است و می توانید با مبلغی مناسب در یکی از هتل های خوب استانبول اقامت داشته باشید.

هتل های 5 ستاره استانبول امکانات رفاهی زیادی را در اختیار شما قرار می دهند، با اقامت در هتل های استانبول در امنیت بالا و با آرامش خیال کامل می توانید از سفر خود لذت ببرید.

تور بهمن ماه استانبول

غذاها و خوراکی های مخصوص زمستان در استانبول چیست؟

در زمستان مردم استانبول نوشیدنی های گرم و دلچسب خاص خود را دارند که برای مسافران تور استانبول بهمن لذت گردش را دو چندان می کند. معروف ترین نوشیدنی گرم استانبول salep نام دارد که از ترکیب شیر، پودر ثعلب و دارچین درست می شود که از دوره عثمانی به یادگار مانده است.

از دیگر نوشیدنی های گرم مخصوص زمستان Boza نام دارد، این نوشیدنی پرطرفدار از تخمیر دانه ذرت، شکر، ماست و کمی وانیل تشکیل شده که توسط دستفروشان در بازار عرضه می شود.

در بهمن ماه سرو غذاهای دریایی رونق بیشتری می گیرد. غذاهای با کیفیت دریایی در رستوران ها و هتل ها یکی از خوشمزه ترین خوراکی ها به شمار می رود، پیشنهاد می کنیم، در مدت اقامت خود حتما خوراک آبی ماهی را امتحان کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

توراستانبول بهمن

 

جهت رزرو و اطلاع از قیمت توراستانبول بهمن ماه 1400 با همکاران ما در آژانس هورامان گشت مجری مستقیم تور ترکیه تماس حاصل فرمائید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها