اجاره سالیانه آپارتمان در آنتالیا

اجاره آپارتمان در آنتالیا یکساله همراه با اخذ اقامت

این روزها اجاره آپارتمان در آنتالیابه صورت سالیانه از طرفداران زیادی برخوردار شده به خصوص از زمانی که با اجاره خانه در آنتالیا به صاحبخانه ها امتیاز اخذ اقامت یکساله در ترکیه تعلق گرفت یعنی تقریبا از 3 سال پیش تا امروز موج علاقمندان به اجاره آپارتمان در آنتالیا بیشتر شده است.

اجاره آپارتمان در آنتالیا یکساله

منطقه ای بسیار دنج و آرام و با طبیعتی بسیار عالی در منطقه کنیالتی از مناطق مسکونی تمیز و نوساز با بافت مسکونی خوب وجود دارد که آرامش و زیبایی آن هر ببیننده ای را جذب میکند.

پروژه ها و مجتمع های مسکونی زیادی در حال ساخت در این منطقه میباشد یکی از پروژه های لوکس و آماده تحویلی که برای آپارتمان اجاره ای در آنتالیا مد نظر ما برای پیشنهاد به دوستان علاقمند به اقامت در آنتالیا میباشد پروژه مذکور میباشد.

امکانات مجموعه : استخر سرباز، سالن بدنسازی، سونا، محوطه فضای سبز و آلاچیق و باربیکیو، پارکینگ و نگهبانی 24 ساعته و ژنراتور. مبلغ ماهانه اجاره یکخوابه از ماهی 800 لیر و دوخوابه 900 لیر میباشد به بالا که بسته به منطقه و مجموعه مسکونی متغییر میباشد. واحدها همه به صورت فول مبله با کلیه امکانات میباشد.

جهت کسب اطلاعات درباره خرید خانه در آنتالیا به صورت سالانه و یا ماهانه و روزانه با شماره 02157906000 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین میتوانید جهت رزرو هتل خرید بلیط و تور آنتالیا با همکاران ما در آژانس هورامان گشت ستاره مجری مستقیم تور آنتالیا تماس حاصل فرمائید.

هوامان گشت ستاره مجری مستقیم تور ترکیه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صادق هنرور
صادق هنرور
3 سال قبل

سلام میخوام تو انتالیا اپارتمان اجاره کنم واقامت یک ساله بگیرم خواهشن قیمت هر ماه اجاره را مفرماید

هورامان گشت
هورامان گشت
پاسخ به  صادق هنرور
3 سال قبل

سلام متاسفانه در حال حاضر شرکت ما در زمینه اجاره آپارتمان فعالیت ندارد.
جهت اطلاعات در رابطه با خرید خانه در آنتالیا و رزرو هتل میتوانید از این صفحه دیدن نمائید و یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمائید.

سمیرا
سمیرا
پاسخ به  هورامان گشت
2 سال قبل

سلام من میخواستم در مورد جاره خانه و گرفتم اقامت ترکیه معلومات بیگرم

هورامان گشت
هورامان گشت
پاسخ به  سمیرا
2 سال قبل

سلام
با اجاره منزل در هر یک از شهر های ترکیه میتونید اقامت یک ساله داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتونید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.