تور استانبول تیر ماه 1400

(0)

در این بخش اطلاعاتی برای شما بزرگوارانی که قصد سفر با تور استانبول تیر ماه 1400 را دارید پرداختیم که خواندن آن میتواند در سفر به شما کمک کند. استانبول بزرگترین شهر ترکیه است و نیز مرکز فرهنگی ترکیه نیز محسوب می شود. اگر میخواهید بدانید که بهترین زمان سفر به استانبول چه فصل و چه ماهی از سال است، ادامه این مقاله را از دست ندهید. هر چند که استانبول در روز های تابستانی هوایی گرم دارد، اما اگر میخواهید بهترین زمان را برای سفر به این شهر زیبا انتخاب کنید، فصل تابستان ( تیر ماه ) بهترین زمان است.

شرایط سفر به استانبول در تیر ماه

در این فصل از سال ترکیه میزبان بیشترین گردشگران در استانبول می باشد و قیمت تور استانبول تیر ماه نیز با توجه به حجم مسافرطبیعتا افزایش میابد.

علت شلوغی این شهر زیبا در فصل تابستان، بارش کمتر باران نسبت به فصول دیگر سال است، به همین دلیل گردشگران می توانند با خیالی راحت از جاذبه های گردشگری این شهر دیدن کنند.

یکی دیگر از خوبی های سفر به استانبول در فصل تابستان استفاده از تور های دریایی این شهر زیبا است که می توان از جزایری نظیر جزایر پرنس دیدن کرد، همچنین در جزایر پرنس به خاطر آب زلال و شفافی که دارا می باشد، می توان از زیبایی دریا با شنا کردن و غواصی کردن لذت برد.

اگر قصد سفر به استانبول در فصل تابستان را دارید، به شما پیشنهاد میکنیم که بر روی کشتی های کروز در تنگه بسفر دلی از عزا در بیاورید و از هوای خنک نیمه شب آن لذت کافی را ببرید.

تور استانبول تیر ماه

قیمت تور های مسافرتی استانبول

شاید مهم ترین نکته برای شما در انتخاب یک تور مسافرتی قیمت آن است که ما در اینجا به چگونگی قیمت تورهای استانبول در فصل تابستان می پردازیم.

تور استانبول در فصل ها و ماه های گوناگون سال قیمت های گوناگونی دارد. گران ترین تورهای استانبول مربوط به تورهای نوروزی و تابستانی این شهر است. جهت رزرو و اطلاع از قیمت تور ارزان استانبول تیر ماه 1400 با همکاران ما در آژانس هورامان گشت تماس حاصل فرمائید.

تعطیلی ادارات، مدارس، دانشگاه ها و… در ایام نوروز و فصل تابستان سفر به این شهر دیدنی و تاریخی را در این ایام تسهیل می کند. علاوه بر تعطیلات در این ایام آب و هوای خوبی که در این ایام بر جو این شهر حاکم است، دیگر دلیل سفر گردشگران فراوان به این شهر است.

یکی دیگر از دلایل گرانی تورهای مسافرتی این شهر در نوروز و تابستان استقبال گردشگران از تورهای مسافرتی این شهر است.

عوامل دیگری که بر قیمت تورهای استانبول تاثیر گذار است

• تعداد شب هایی که می خواهید در استانبول اقامت داشته باشید.

• نوع پرواز رفت و برگشت از لحاظ شرکت پروازی، فرودگاهی که هواپیما در آن فرود می آید و ساعت پرواز هواپیما.

• هتل محل اقامت از لحاظ تعداد ستاره، چگونگی ارائه خدمات کیفیت خدمات ارائه شده و محل قرارگیری هتل در شهر.

• تاریخ هفته از لحاظ اینکه در چه روزی از هفته سفر می کنید، بودن یا نبودن تعطیلات، برگزاری جشنواره ها یا مراسم های خاص.

تور استانبول تیر

همه مواردی که در بالا ذکر کردیم، بر قیمت تور های مختلف شهر استانبول موثر است. اگر شما به دنبال تور های ارزان قیمت هستید، باید کم ترین و بدترین امکانات را خواستار باشید که این نوع تورها به نظر ما اصلا به صلاح نمی باشند.

شما برای لذت بردن و استفاده از تعطیلات و در کردن خستگی روز های کاری خود به سفر می روید که در صورت انتخاب چنین تورهایی که با خستگی دو چندان به شهر خود باز می گردید و هیچ لذتی را از سفر خود نبرده اید.

برای راحتی سفر خود بین پارامتر های سفر خود تعادلی برقرار کنید تا از هر نظر سفری لذت بخش و به یاد ماندنی و به دور از هر مشکل و دردسری را داشته باشید.

در ادامه مقاله استانبول در تیرماه می خواهیم به برخی از مکان های دیدنی این شهر اشاره کنیم که بسیار دیدنی هستند و به شما پیشنهاد می کنیم که این مکان ها را برای گردش در اولویت بگذارید. پس یا هورامان گشت مجری مستقیم تور ترکیه همراه باشید.

مسجد ایا صوفیه

این مکان تاریخی نماد شهر استانبول است، در سال های اخیر پر بازدید ترین مسجد کشور ترکیه بوده است. این مکان تاریخی و دیدنی شهر استانبول یکی از نامی ترین و ارزشمند ترین موزه و کلیسای استانبول است که در میدانی به نام ایا صوفیه در محله سلطان احمد قرار دارد.

این مسجد زیبا و دیدنی شهر استانبول با ستون ها و طاق های بی نظیرش از دوره بیزانس به جا مانده است که قدمت آن به اندازه قدمت کشور ترکیه است، این مسجد زیبا و بی نظیر هر گردشگری را به خود جذب کرده و وی را پس از بازدید شگفت زده می کند.

برخی از جاذبه های گردشگری که در نزدیکی مسجد زیبای ایا صوفیه قرار دارند و مسافران تور استانبول تیر ماه می توانند از این مکان ها دیدن کنند عبارتند از:

• فواره خرم سلطان

• مخزن ریحانا

• حمام خرم سلطان

• گالری تصاویر استوره های ترکیه

• چشمه احمد سوم

• و…

کاخ دولما باغچه شهر استانبول

این کاخ زیبا و دیدنی در نزدیکی ساحل تنگه جذاب بسفر قرار دارد، این کاخ به وسیله معمار ارشد دربار عثمانی به فرمان سلطان عبد المجید ساخته شده است.

معماری کاخ دولما باغچه، به سبک نئوباروک است. آخرین اقامتگاه سلطنتی پادشاهان عثمانی کاخ دولما باغچه محسوب می شود و شش تن از پادشاهان عثمانی در این کاخ سلطنت کردند.

معماری این کاخ تلفیقی از معماری اروپایی و عربی است که هر بازدید کننده ای را به سر شوق می آورد. کاخ دولما باغچه دارای سه بخش مجزا می باشد که عبارتند از:

• سرسرای تشریفات ( MuayedeSalonu )

• آپارتمان اداری ( Selamlik )

• حرمسرای امپراطوری (Harem-iHümayun )

این کشور زیبا ده ها مکان دیدنی دارد که ما به معرفی دو تا از این اماکن زیبا پرداختیم.

 

اگر قصد رزرو تور استانبول تیر ماه 1400 را با قیمت ارزان دارید پیشنهاد میکنیم از روزهای قبل رزرو خود را انحام دهید و به دنبال تور لحظه آخری نباشید چراکه بدلیل شلوغی پرواز ها و هتل ها در این ماه معمولا قیمت ها گران میشود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها