تور مارماریس

(0)

تور مارماریس در ماه های اردیبهشت، خرداد و تیر ( مِی،جولای و ژوئن ) دارای محبوبیت بیشتری نسبت بقیه ماه های سال است و این محبوبیت به دلیل آب و هوای خوب مارماریس می باشد. اگر قصد سفر با تور مارماریس ارزان قیمت را در این ماه ها دارید پشنهاد می شود از مدتی قبل رزرو کنید و به سراغ تور لحظه آخری مارماریس نروید چرا که احتمال افزایش قیمت یا حتی پُر بودن پروازها و هتل ها خیلی زیاد است. می توانید.

تور مارماریس

مارماریس ترکیه | تور مارماریس Marmaris

آفتاب طلایی و دریای فیروزه ای مناظری ساخته که این شهر ساحلی را برازنده القابی می کند که توریست ها به آن داده اند: جواهر ترکیه. با این که مارماریس در جنوب غربی ترین نقطه ی کشور ترکیه قرار دارد، ولی رسیدن به آن خیلی مشکل نیست.

جهت رزرو تور مارماریس، تور استانبول، تورآنتالیا و کلیه تور های ترکیه با شماره های درج شده در سایت، آژانس هورامان گشت تماس حاصل فرمایید.

چطور به کوش آداسی سفر کنیم ؟

فرودگاه دالامان در صد کیلومتری شهر و فرودگاه میلاس بودروم که تا مارماریس کمتر از ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد، از مسافرانی که از طریق راه های هوایی به این شهر سفر میکنند استقبال می کند. از هر دوی این فرودگاهها به طرف مرکز شهر، هم تاکسی هست و هم اتوبوس.

کرایه تاکسی ها خیلی گران نیست، اما اتوبوس ها هم هر نیم ساعت یک بار حرکت می کنند و دردسری ندارند. از جنوب و شمال ترکیه جاده های زیادی هستند که به مارماریس می رسند و مسافران زیادی، چه خارجی و چه از اهالی خود ترکیه، هرسال از راه های زمینی به این شهر می آیند.

آب و هوای مارماریس

بهتر است لباس های سبک همراه خودتان بیاورید، چون آب و هوای مارماریس در تمام فصل های سال گرم است و تنها در روزهای زمستان ممکن است به کمتر از ۱۰ درجه ی سانتی گراد برسد.

همین ویژگی باعث شده که دریای مارماریس در تمام طول سال برای شنا و دیگر ورزش های آبی مناسب باشد و گشت و گذار در شهر مسافران را اذیت نکند، ولی بهترین وقت سفر به مارماریس با تور مارماریس از اوایل بهار تا اواسط تابستان است. این وقت سال، تعداد توریست ها خیلی زیاد است.

رزرو تور مارماریس

اگر قصد رزرو تور مارماریس یا رزرو هتل در مارماریس در فصل های بهار و تابستان را دارید بهتر است از چند وقت قبل این کار را انجام دهید، چرا که ممکن است با پر بودن هتل ها و پروازها مواجه شوید به همین دلیل انتظلر نداشته باشید بتوانید تور لحظه آخری مارماریس را با قیمتی ارزان در بهار و تابستان رزرو کنید.

سرویس های هتل ها با هم متفاوت است و یک هتل با چهار ستاره، امکانات و پذیرایی خوب می تواند از ۹۰-۷۰ هزار تومان به بالا هزینه داشته باشد. اصلی ترین خیابان شهر، بلوار اگمنلیک Ulusal Egemenlik است که به مجسمه ی آتاتورک در جوار ساحل منتهی می شود.

حمل و نقل در مارماریس

برای این طرف و آن طرف رفتن در شهر مارماریس، به غیر از تاکسی های زردرنگی که به تاکسی متر مجهز هستند، می توانید دولموش یا همان ون ها را که جا برای یازده مسافر دارند، سوار شوید. دولموش ها شبیه به مینی بوس ها در مسیرهای معینی رفت و آمد می کنند و هزینه ی زیادی هم ندارند.

تورمارماریس بدون واسطه

تفریحات مارماریس

وسوسه انگیزترین بخش سفر به یک شهر ساحلی مثل مارماریس، دریاست. این جا هم تا دلتان بخواهد تفریحات و سرگرمی های دریایی برپا شده، مثل شنا و غواصی در آب های شفاف مدیترانه و دریای اژه، موج سواری، قایق سواری و از همه زیباتر سفر با کشتی به سواحل هم جوار ایچیملر İçmeler یا تونوک می باشد.

در بیشتر تورهای کشتی، موسیقی زنده اجرا می شود و با نوشیدنی و ناهار از مسافران پذیرایی می کنند. کشتی ها در اسکله ی زیبای ایچملر توقف دارند و می شود تا وقت برگشتن به مارماریس در بازار ساحلی آن جا خرید انجام داد. تور غواصی هم تقریبا به همین شکل اجرا می شود .

با این تفاوت که تجهیزات غواصی را در اختیار مسافر می گذارند و به او آموزش می دهند که چگونه از روی عرشه ی کشتی به اعماق دریا شیرجه بزند. البته هر دوی این تورها را می توان با صرف هزینه ی بیشتر و در قایق های کروز به صورت خصوصی تر تجربه کرد.

یکی از کارهای به یاد ماندنی در مارماریس ، تور جیپ سافاری است؛ توری یک روزه که از جلوی هتل خودتان شروع می شود و با دیدن درختی ۱۸۰۰ ساله در روستای بوزبورون Bozburun و آبشار تارگوت Turgut Falls ادامه پیدا می کند.

سرگرمی در مارماریس

عسل کاج و آویشن این منطقه بسیار معروف است و بهتره بعد از صرف ناهار در رستورانی جنگلی، دسر شیربرنج ترکی را به همراه عسل تست کنید. بعد از ظهر، جیپ ها به تنگه یالانجی می روند، تنگه ای با آب های کم عمق که منظره ای زیبا و فراموش نشدنی دارد.

در انتها هم جیپ سواری در مقابل هتل به اتمام میرسد. سرگرمی هیجان انگیز بچه ها در مارماریس، پارک آبی آکوا دریم می باشد که دارا وسایل بازی خیلی زیادی است و بالای یک تپه قرار گرفته. منظره ی زیبای این شهر با کاج ها و چنارهای سبز رنگش، از آن جا دیدنی است.

با این که رستوران های مارماریس تنوع غذایی زیادی دارند، ولی انتخاب غذا در آن جا برای مسافران تور مارماریس کار سختی نیست، کوفته، کباب های لذیذ و غذاهای دریایی با بهترین کیفیت در همه ی رستوران ها به خوبی سرو می شوند و در مقایسه با مشابه شان در ایران حداقل نصف قیمت را دارند.

برای گیاه خوارها هم دلمه های گیاهی متنوع پیشنهاد خوبی است، در کنار غذاها زیتون هایی می گذارند که گاهی از غذای اصلی خوشمزه تر هستند. مجموعه ای از غذاها و نوشیدنی های ترکی را می شود با تور شب ترکی تجربه کرد، شبی مملو از موسیقی و آتش بازی و نمایش های سنتی که با ترانسفر از هتل حدود صد لیر هزینه دارد.

تور ارزان مارماریس

هورمان گشت مجری مستقیم تور ارزان و لحظه آخری مارماریس ترکیه

جهت استعلام قیمت تورمارماریس و تور لحظه آخری مارماریس با همکاران ما در آژانس هورامان گشت تماس حاصل فرمایید تا بهترین هتل ها و پرواز ها را به شما معرفی کنند. هورامان گشت مجری و برگزار کننده مستقیم تور ترکیه تور مارماریس بدون واسطه.

برخی از جاذبه های تفریحی و گردشگری مارماریس

بوزبورون Bozburun

از تفریحات مارماریس، بوزبورون است که استراحتگاه و توقفگاه اتوبوس ها در ۵۰ کیلومتری غرب مارماریس است و طبیعت بی نظیری دارد. عسل کاج و گل آویشن بوزبورون بسیار مشهور است. یک درخت کهنسال ۱۰۰۰ ساله در این روستا قرار دارد و در این روستا در بین تاریخ های ۲۶-۲۸ اکتبریک فستیوال بین المللی برگزار می شود.

پارک آبی آتلانتیس Atlantis Water Park

بزرگ ترین پارک آبی در مارماریس پارک آبی آتلانتیس است، که یک روز پر از هیجان را برای شما به ارمغان می آورد. پارک آبی آتلانتیس برای تمام گروه های سنی تفریحات متفاوتی مثل : استخر موج دار، زمین کوچک گلف، سرسره های آبی، استخر کودکان، بولینگ، رستوران، بار و … را پیشنهاد می دهد.

این پارک آبی با داشتن ساحل اختصاصی و تخت های آفتاب گیر همراه با چتر به صورت رایگان، مکان مناسبی برای گذراندن یک روز سرشار از خوشی می باشد. پیشنهاد می کنیم حتما از این پارک زیبا دیدن نمایید.

آرامگاه ساریانا Sariana Tirbesi

این مقبره در محله ساریانا مارماریس و در کنار یک مسجد قرار دارد. سلطان سلیمان قانونی پیش از سفر به رودوس (جزیره یونان) در این مکان به زیارت فاطمه آنا که کهانت وی مشهور بود می رود و پس از جواب مثبت گرفتن اقدام به محاصره رودوس می نماید.

پیش از حرکت از مارماریس ترکیه هزاران سرباز عثمانی با شیر دوشیده شده از گاو فاطمه آنا صبحانه خورده و عازم سفر می شوند.

قلعه و موزه مارماریس Marmaris Castle

قلعه مارماریس توسط سلطان عثمانی، شاه سلطان سلیمان عثمانی در سال ۱۵۲۲، زمانی که وی در حال تدارک برای حکومت بر رودس Rhodes بود در مارماریس که مرکز اساسی برایش محسوب می شد، بنا گردید. البته برخی دیگر معتقدند که قلعه سال ها پیش ساخته شده، اما در زمان سلطان سلیمان و پس از فتح رودس بازسازی گشته است.

 

هورامان گشت مجری مستقیم تور ترکیه – تور مارماریس

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها