تور آنتالیا مرداد ماه 1401

(0)

یکی از ساده ترین شیوه ها برای مسافرت استفاده از تورهای مسافرتی است و تور آنتالیا مرداد ماه 1401 نیز یکی از بهترین روش هایی است که می توان به وسیله آن به شهر زیبای آنتالیا سفر کرد. کشور ترکیه همیشه یکی از مقاصد اصلی برای گردشگران به خصوص ایرانیان که از نظر مسافت به ترکیه نزدیک تر هستند بوده است و یکی از شهرهای مورد توجه در این کشور شهر آنتالیا و تورآنتالیا می باشد. افرادی که قصد سفر به آنتالیا در مرداد ماه را دارند می توانند با هورامان گشت همراه باشند تا اطلاعاتی در مورد این شهر کسب کنند.

1) آنتالیا کجاست؟

2) بهترین مراکز برای گردش در شهر آنتالیا کجاست؟

3) بهترین زمان برای سفر به آنتالیا از جهات مختلف چه زمانی است؟

4) ویژگی های تور آنتالیا مرداد چیست؟

تور آنتالیا مرداد

آنتالیا کجاست؟

کشور ترکیه به خصوص در چند دهه گذشته به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است.دلیل علاقه مندی گردشگران به سفر به کشور ترکیه آب و هوای خوب و فرهنگ آن است.

بیشتر شهرهای ترکیه دارای بافتی اروپایی-آسیایی هستند که از این نظر هم برای مسافران آسیایی مانند ایرانی ها و هم برای مسافران اروپایی دارای اشتراکاتی می باشند که این مسئله باعث می شود سختی سفر تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و با محیط احساس بیگانگی نشود.

به خصوص کشورهایی که مانند ایران در همسایگی ترکیه می باشند بیشترین مسافران امروزی این کشور و شهرهای مختلف آن می باشند.

جهت اطلاع از قیمت تور آنتالیا مرداد ماه و رزرو تور با پرواز ترک و ایرانی با آژانس هواپیمایی هورامان گشت ستاره، مجری مستقیم تور ترکیه تماس حاصل فرمائید.

خلاصه تاریخچه

آنتالیا که از نظر معنای لغوی به معنی خانه آتالوس است به این دلیل با این نام شناخته می شود که توسط آتالوس دوم ساخته شده و طول عمری حدود سیصد سال قبل از میلاد دارد.

این شهر که در غرب کشور ترکیه واقع شده است و جز شهرهای بندری و ساحلی می باشد به گفته بعضی از منابع جزئی از امپراطوری روم بوده است که با حمله دزدان دریایی به تصرف این امپراطوری در آمده است.

در دوران سلجوقی شهر آنتالیا پایتخت کشور ترکیه بوده است و از زمان های گذشته و در سفرنامه های باقیمانده از گذشته به عنوان یکی از سرسبزترین مناطق ترکیه معرفی می شده است. این شهر هم در زمان امپراطوری روم و هم در زمان حال یکی از مراکز برای کاشت میوه های بومی و صادر کردن آن ها به سایر شهرها و کشورها بوده است.

بهترین مراکز برای گردش در شهر آنتالیا کجاست؟

یکی از اصلی ترین مناطق گردشگری در کشور ترکیه شهر آنتالیا می باشد. به دلیل طبیعت فوق العاده و جاذبه های تمام نشدنی این شهر را به عنوان مرکز تفریحی نیز می شناسند و آب و هوای خوب این شهر در مرداد باعث شده تور آنتالیا مرداد ماه مورد استقبال گردشگران قرار گیرد.

بیشتر بلوارهای این شهر با درختان نخل آراسته شده و در اکثر نقاط می توان به لنگرگاه دید داشت. هم چنین برای علاقه مندان به تاریخ و سنت بخشی از این شهر دارای بافتی قدیمی با خیابان های پیچ در پیچ و ساختمان های قدیمی است.

شهر باستانی المپیوس

یکی از جاذبه های زیبا و بی نظیر برای گردشگری در شهر آنتالیا و کشور ترکیه شهر المپیوس است که در جنوب آنتالیا واقع شده است.

این شهر مملو از گل های خرزهره است و به درختان انگور معروف است. در این شهر یک دروازه معبدی وجود دارد که مطابق نوشته ها متعلق به سال 161 میلادی می باشد. هم چنین در این شهر می توان بخشی از پل تئاتر رومی را مشاهده کرد.

کمر

یکی از مناطق زیبا و توریستی آنتالیا کمر است. کمر دارای اقامتگاه هایی است که مناظر دیدنی و زیبای آن باعث جذب گردشگران شده است.

به خصوص برای علاقه مندان به قایقرانی این شهر و خلیج های آن یکی از بهترین مقاصد می باشند.به خصوص برای خرید سوغاتی و هدیه کمر یکی از مناطق زیبای گردشگری آنتالیا می باشد.

مسجد کنگره دار

یکی از مناطق زیبای تاریخی در شهر آنتالیا که برای علاقه مندان به مناطق باستانی مقصد بسیار زیبایی می باشد مسجد کنگره دار است. این مسجد توسط سلطان علا الدین سلجوقی بنا شده است که مناره های زیبای آن یکی از سمبل های شهر آنتالیا می باشد.

بهترین زمان برای سفر به آنتالیا از جهات مختلف چه زمانی است؟

تور آنتالیا مرداد 1400 زمان خوبی برای سفر به این شهر است اما این که به چه دلایلی این زمان موقعیت خوبی برای سفر به آنتالیاست به دلایلی است که در ادامه بیان خواهد شد.

هوای مطبوع

تور آنتالیا مرداد به دلیل برخورداری از هوای مطبوع و مناسب یکی از بهترین زمان ها برای سفر به آنتالیا می باشد. به عنوان مثال برای علاقه مندان به تفریحات آبی و دریایی این ماه از سال به دلیل آرامش ساحل بهترین زمان است.

هم چنین برای علاقه مندان به آب و هوای گرم که قصد سفر در زمان دلپذیر از نظر هوا و گردش ساده را دارند زمان مناسبی است. در مرداد ماه دمای هوا بین 25-35 درجه متغیر است.

بهترین دما براساس رطوبت

علاقه مندان به دریا و آب و هوای دریایی می توانند با استفاده از تور آنتالیا مرداد یکی از بهترین تجربه های گردشگری و برخورداری از آب و هوای شرجی نزدیک دریا را داشته باشند.

میزان گردشگر

به دلیل اینکه مرداد ماه معمولا گردشگران بیشتری را به آنتالیا دعوت می کند بیشتر فستیوال ها و حراجی ها در این ماه برگزار می شود.

بنابراین برای علاقه مندان به خرید و استفاده از تخفیفات سالانه مرداد می تواند انتخاب مناسبی برای استفاده از تور آنتالیا باشد.

ویژگی های تور آنتالیا مرداد چیست؟

در این بخش در مورد ویژگی های تور آنتالیا مرداد ماه صحبت خواهیم کرد و مزایایی که سفر با استفاده از در این ماه دارد را بیان خواهیم کرد. یکی از ویژگی های تور انتالیا مرداد ماه امنیت سفر است.

سفر به تنهایی و بدون تور مشکلاتی مانند هزینه هتل، رفت و آمد در شهر، بازدید از مناطق، خورد و خوراک و … را دارد که در صورت استفاده از تور آنتالیا مرداد بیشتر این هزینه ها با تور محاسبه خواهد شد که هزینه را کاهش می دهد.

هم چنین استفاده از تور می تواند باعث استفاده بهتر از مناطق گردشگری به دلیل تجربه بهتر گردانندگان تور می باشد. تور آنتالیا مرداد ماه 1401 هم چنین روشی ساده و کم دردسر برای سفر به شهر آنتالیاست که امکانات تور بسیاری از دغدغه های مسافران را کاهش می دهد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها