تور استانبول مهر ماه 1400

(0)

در این قسمت با معرفی شهر استانبول و راهنمایی مسافرانی که قصد سفر با تور استانبول مهر ماه 1400 را دارند با شما همراه هستیم. استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه است. که به دلیل زیبایی ها و مناطق گردشگری چشم گیر، برگذاری فستیوال ها و همایش های مختلف و متنوع، حراجی ها و… انتخاب بسیاری از گردشگران است.

حال به بررسی سوالاتی که برای هر گردگشری که قصد سفر به استانبول را دارد پیش می آید پاسخ می گوییم.

1 – مکان های گردشگری استانبول کجاست ؟

2 – بهترین فصل سفر به استانبول چه وقتی است ؟

3 – مزیت های سفر به استانبول در مهر ماه چیست ؟

4 – جشنواره دوسالانه چیست ؟

مکان های گردشگری استانبول کجاست ؟

استانبول شهر بزرگ و بسیار زیبایی است و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند حال به معرفی تعدادی از مکان های گردشگری این شهر، برای افرادی که با تور استانبول مهر ماه سفر میکنند می پردازیم، که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

تور استانبول مهر ماه

مسجد ایاصوفیه (hagia Sophi)

این مسجد بزرگ و زیبا نماد شهر استانبول است. که ستون ها و طاق های آن مربوط به دوراه بیزانس است.

ایاصوفیه با معماری بی نظیر وچشم نواز خود هر گردشگری را متحیر می کند. و توانسته مقام پر بازدید ترین مسجد این شهر را به خود اختصاص دهد.

این مسجد با معماری زیبای خود حتی گرداشگرانی را به خود جذب کرده که مسلمان نیستند. این مسجد در چهار فصل برای بازدید مناسب است و در ماه مهر می توان در هوایی خوب وبی نظیر به تماشای این مسجد زیبا رفت.

تنگه بسفر استانبول

این تنگه یکی از زیباترین مناطق شهر استانبول است و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. این تنگه دریای سیاه را به دریای مرمره وصل می کند و تنها تنگه ای است که قاره اروپا را به قاره آسیا وصل می کند.

ایستادن روی پلی که بر روی این تنگه وجود دارد منظره دلپذیری را ایجاد می کند و برای مسافرین تور استانبول مهر ماه 1400 امکان دیدن غروب آفتاب و انعکاس نور روی آب را که منظره ی چشمگیری برای هر بیننده است را فراهم می کند.

در فصل پاییز شما می توانید لذت نوشیدن فنجانی قهوه بر روی تنگه و تماشای منظره ای زیبا با بادهای آرام پاییزی را تجربه کنید و قطعا این خاطره تکرار نشدنی است.

بهترین فصل سفر به استانبول چه وقتی است؟

استانبول به دلایل مختلف گردشگران زیادی را به خود جذب می کند حال سوال این ات که بهترین زمان برای سفر به استانبول چه وقتی است ؟ قصد هر فرد برای سفر و انتظارات و شرایطش با فرد دیگر متفاوت است. استانبول شهری 4 فصل است که هر فصل آن برای عده ای گردشگر جذاب تر است.

یک نفر ارزان بودن سفر برایش مهم است یک نفر در تعطیلات خود در تابستان به سفر می رود و دیگری آب و هوا برایش مهم است.

اگر شما جزو افرادی هستید که برای خرید از حراجی ها استانبول را انتخاب کرده اید بهتر است بدانید که معمولا اواخر هر فصل این اتفاق می افتد و فروشنده ها اجناس مربوط به آن فصل را در حراجی می فروشند تا برای فصل بعد اجناس مناسب فصل را جایگزین کنند.

اگر ارزان بودن سفر برای شما مهم است آذر تا بهمن ارزان ترین فصل ها برای سفر به این شهر هستند ولی احتمال بارش برف یا باران هم وجود دارد پس لباس گرم و چتر در این فصول فراموش نشود.

مزیت های سفر به استانبول در مهر ماه چیست؟

اگر شما قصد سفر با تور استانبول مهر ماه را دارید باید از شرایط آب وهوایی در این بازه زمانی مطلع باشید. نیمه اول پاییز زمان خوبی برای سفر به استانبول است جدا از کم هزینه بودن سفر در این ماه استانبول آب وهوای متعادلی دارد یعنی نه سرد است نه گرم. احتمال بارش های کم در این ماه وجود دارد.

آب و هوای استانبول به دلیل قرار گرفتن در بین دریاهای آزاد و کوه های بلند مدیترانه ای است و در ماه مهر هنوز آب وهوا رو به سردی نرفته است و معتدل است و مسافران تور ترکیه هوامان گشت میتوانند از این هوا لذت ببرند. از اکتبر تا نوامبر بارش ها به صورت کم شروع می شوند.

جهت اطلاع از قیمت تور استانبول مهر ماه با نرخ ارزان با همکاران ما در آژانس هواپیمایی هورامان گشت ستاره تماس حاصل فرمائید.

تور ارزان استانبول مهر

قدم زدن

اگر شما فردی هستید که عاشق قدم زدن در باران هستید یا گرمای زیاد شما را کلافه می کند رزرو تور استانبول مهر ماه بهترین انتخاب برای شما است.

در این فصل به دلیل کم شدن تعداد مسافران شما می توانید بلیط چارتری ارزان را به راحتی پیدا کرده و سفری رویایی را آغاز کنید و از وزیدن باد روی تنگه بسفر و نم باران روی سنگفش های استانبول لذت ببرید.

در عین حال در ماه مهر خبری از شلوغی جمعیتی که به خاطر تعطیلات تابستانه به سفر می روند نیست و شما می توانید به راحتی با هزینه ای که در تابستان می توانید هتل 3 ستاره رزرو کنید در پاییز می توانید با همان مقدار هزینه در یک هتل 5 ستاره اسکان کنید.

و به دلیل کم شدن تعداد گردشگران در این ماه فروشگاه ها ، مناطق گردشگری و… تخفیفات خیلی خوبی به شما می دهند. در عین حال خیلی از تورهای داخل کشور به دلیل کم شدن متقاضیان سفر به استانبول در مهر ماه، تخفیف های خوبی بر پکیج های خود تعریف می کنند.

جشنواره دوسالانه چیست؟

یکی از دلایل سفر زیاد گردشگران به استانبول برگذاری جشنواره ها، فستیوال ها، حراجی ها و جشن های فراوان در این شهر است مثل جشن بزرگداشت مولانا و اجرای مراسم سماع و…

استانبول پایتخت فرهنگی اروپا است و بنیاد فرهنگ وهنر هر دو سال یک بار در این شهر جشنواره ای برگزار می کند که هنرمندان از نقاط مختلف جهان با آثار متفاوت و آداب وآیین و رسوم مختلف آثار خود را برای مخاطبان ارائه دهند و علاقه مندان به آثار خود را پیدا کنند.

ترکیه تنها کشوری است که بین قاره آسیا و اروپا قرار دارد و دارای زیبای های شگفت انگیزی است اگر شما قصد سفر به این شهر را در ماه مهر دارید این یک انتخاب هوشمندانه است که می توانید همزمان با لذت بردن از آب وهوای استانبول در پاییز از تخفیف ها و سفری ارزان هم لذت ببرید.

شما میتوانید جهت رزرو تور ارزان استانبول مهر 1400 با هورامان گشت دز تماس بوده و از شرایط و نحوه برگزاری تور مطلع شوید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها