تور آنکارا آبان ماه 1401

(0)

سفر به آنکارا در زمان ها و به روش هایی مختلفی امکان پذیر است که یکی از آن ها سفر با تور آنکارا آبان ماه 1401 می باشد. مزیت تور آنکارا آبان ماه، سفر به این شهر در یکی از بهترین بازه های زمانی از نظر آب و هوا می باشد. هم چنین از نظر هزینه هایی مانند سکونت و بلیط و… آبان ماه یکی از بهترین زمان ها برای سفر به آنکارا می باشد. در این مقاله در مورد ویژگی های تور آنکارا در این ماه توضیح خواهیم داد.

1) آنکارا کجاست؟

2) مراکز گردشگری و دیدنی های آنکارا کجاست؟

3) بهترین زمان برای سفر به آنکارا از جهات مختلف چه زمانی است؟

4) تور آنکارا آبان چه ویژگی هایی دارد؟

تور آنکارا آبان ماه

آنکارا کجاست؟

آنکارا پایتخت کشور ترکیه و یکی از سه شهر برتر و پر مسافر در میان شهرهای این کشور بعد از استانبول و آنتالیا است. هم چنین از نظر برتری نسبت به سایر شهرهای ترکیه نیز این شهر به عنوان سومین شهر شناخته می شود که جاذبه های گردشگری آن فراوان است و یکی از بهترین مقاصد برای افرادی است که به قصد خرید های فصلی یا خرید اجناس مختلف به قصد فروش در کشور خوب به ترکیه سفر می کنند.

شهر آنکارا از نظر موقعیت جغرافیایی در کشور ترکیه تقریبا در قسمت شمال غربی این کشور قرار دارد. فاصله شهر آنکارا از دریای سیاه چیزی حددود 200 کیلومتر است. این شهر از گذشته با نام های دیگری مانند آنگوره نیز خوانده می شد.

تا پیش از قرن بیستم میلادی که عثمانی بر کشور ترکیه حکمرانی می کردند پایتخت ترکیه شهر استانبول بود اما بعد از این مدت و با فروپاشی حکومت عثمانی آنکارا به عنوان پایتخت کشور ترکیه انتخاب شد. آنکارا نسبت به تهران از نظر زمانی 1 ساعت و نیم اختلاف دارد که عقب تر از ایران است.

هم چنین از نظر زمانی سفر به آنکارا از شهر تهران با چیزی حدود 1700 کیلومتر مسافت، دو تا سه ساعت زمان میبرد. این شهر نیز مانند سایر مناطق ترکیه زبان ترکی استانبولی دارد و واحد پول آن لیر می باشد.

مراکز گردشگری و دیدنی های آنکارا کجاست؟

آنکارا دارای جاذبه های گردشگری متعددی است که باعث جذب گردشگران و علاقه مندی مسافران به سفر به این شهر و تور ترکیه شده است.

باغ وحش آتاتورک

یکی از مناطق دیدنی و زیبای شهر آنکارا باغ وحش آتاتورک می باشد. این باغ وحش که هم چنین با نام باغ گیاهشناسی آتاتورک نیز معرفی می شود یکی از اصلی ترین جاذبه های شهر آنکارا می باشد.

این پارک، باغ وحش یا باغ گیاه شناسی گونه های گیاهی و جانوری مختلفی دارد که بیشتر آن ها بومی کشور ترکیه می باشند و بخشی از باغ به عنوان محلی برای کمپینک مسافران طراحی شده است.

کوه الما داغ

الما داغ که یکی از کوه های مرتفع کشور ترکیه می باشد در 23 کیلومتری و در قسمت شرقی آنکارا واقع شده است.

با رفتن به این کوه می توان زیباترین منظره را از شهر آنکارا مشاهده کرد با این حال اصلی ترین شهرت کوه الما داغ به دلیل پیست اسکی آن می باشد.

پیست اسکی کوه الما داغ یکی از بهترین مراکز برای انجام ورزش های زمستانی می باشد و اسکی در این کوه جز اصلی ترین تفریحات است.

دریاچه مورگان

افرادی که به قایق سواری در یک طبیعت بکر و زیبا علاقه مند هستند می توانند با سفر به آنکارا و رفتن به دریاچه مورگان این کار را تجربه کنند.

برای مسافران علاقه مند به طبیعت گردی دریاچه مورگان یا گولباشی یکی از زیباترین و بهترین مناطق دینی است. با استفاده از یک قایق می توان از تمام قسمت های دریاچه به سادگی دیدن کرد.

بهترین زمان برای سفر به آنکارا از جهات مختلف چه زمانی است؟

برای سفر به شهر آنکارا در نظر گرفتن برخی پارامتر ها می تواند کمک کننده باشد.

به عنوان مثال افرادی که قصد سفر با تور آنکارا آبان ماه 1401 را دارند به دلایل مختلفی یکی از بهترین زمان ها را برای سفر به این شهر انتخاب کرده اند.

از نظر آب و هوا

از نظر شرایط آب و هوایی، آبان ماه یکی از بهترین زمان ها برای سفر به شهر آنکارا می باشد و تور آنکارا آبان ماه نیز مورد استقبال گردشگران قرار میگیرد به خصوص برای افرادی که به هوای مایل به سرد علاقه دارند آبان یکی از زمان های مناسب برای سفر به آنکاراست.

در این زمان معمولا آب و هوا نه به آن اندازه سرد است که نتوان از جاذبه های طبیعی بازدید کرد و نه آنقدر گرم که بیرون رفتن و گردش در شهر به سختی انجام شود.

جهت رزرو و استعلام قیمت تور آنکارا آبان ماه ارزان با آژانس هواپیمایی هورامان گشت، مجری مستقیم تور ترکیه تماس حاصل فرمائید.

از نظر دما

به طور کلی در تمام نقاطی که به دریا دسترسی دارند هوای گرم باعث شرجی شدن دما می شود و هوای سرد هوا را مطبوع تر می کند.

به همین دلیل سفر با تور آنکارا آبان ماه 1401 می تواند از این نظر بهترین بازه و روش برای سفر به این شهر باشد. از نظر رطوبت هوا نیز در این ماه از سال آنکارا بهترین شرایط سفر را دارد.

براساس میزان گردشگران

به طور کلی در فصل های پاییز و زمستان به دلایل زیادی تعداد گردشگران در شهرهای مختلف کاهش پیدا می کند.

به عنوان مثال در این فصول به دلیل بازگشایی مدارس مسافرت خانواده هایی که دارای فرزند کوچک هستند کمتر می شود که این مسئله باعث خلوت شدن بسیاری از شهرهای توریستی مانند آنکارا می شود.

تور آنکارا آبان چه ویژگی هایی دارد؟

تور انکارا آبان ماه ویژگی های مختلفی دارد که اصلی ترین ویژگی آن قیمت مناسب خرید بلیط و رزرو هتل است.

به دلیل این که مسافرت در این ماه از سال معمولا کمتر از سایر ماه هاست قیمت هتل در این زمان کاهش پیدا می کند که به شدت در هزینه ها صرفه جویی می کند.

هم چنین به دلیل این که برخی هزینه ها مانند خورد و خوراک، بازدید از مناطق گردشگری و… به عهده تور می باشد، استفاده از تور آنکارا آبان موقعیتی مناسب برای افرادی است که قصد سفر به این شهر دارند.

به غیر از این موارد خلوت بودن آنکارا در آبان ماه باعث می شود که بازدید از مناطق دیدنی و گردشگری به شکل ساده تری اتفاق بیفتد که یکی دیگر از ویژگی های تور آنکارا آبان می باشد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها