تور آنتالیا هتل های 5 ستاره uall

(0)

حتما شما هم خیلی دوست دارید که بدون کیف پول به هتل های آنتالیا بروید و بتوانید انواع و اقسام غذا ها را هم سفارش بدهید و بخورید. وقتی شما قبل از سفر به آنتالیا، همه هزینه های خرید تور و رزرو هتل را داده اید، وقتی به آنجا می روید دیگر لازم نیست بابت غذا هزینه ای پرداخت کنید. و این یکی از امکانات هتل های یوآل است، اینکه هر موقع از شبانه روز که می خواهید می توانید غذا سفارش داده و بخورید.

جهت استعلام قیمت و دریافت پکیج تور آنتالیا هتل 5 ستاره uall با شماره 02157906000 آژانس هورامان گشت مجری مستقیم تورهای ترکیه در تماس باشید.

تعریف هتل یوآل

در ابتدا اگر قصد رزرو تور آنتالیا هتل های 5 ستاره uall را دارید بد نیست بدانید که در اصل ما چیزی به عنوان هتل یوآل نداریم، بلکه این ها هتل هایی هستند با نام های مخصوص به خودشان که خدمات یوآل را ارائه می دهند.

در آن جا حتی برنامه هایی وجود دارد مثل؛ ورزش های دسته جمعی، آموزش آشپزی کردن، کلاب کودکان در صورت داشتن مربی و … و حتی بعضی اوقات امکان دارد در مدت یک هفته که آن جا باشید اصلا نتوانید همه برنامه های آن ها را ببینید و در آن شرکت کنید.

هتلی است که همه غذاها، نوشیدنی ها و هر خدماتی که ارائه می دهد برایتان رایگان است. این هتل ها به علت 5 ستاره بودنشان، خیلی شیک و لوکس هستند و امکاناتشان واقعا زیاد و با کیفیت است.

هتل هایی که خودشان را ماکسیموم یوآل میدانند، مانند همان هتل های یوآل هستند. در این هتل ها ماساژ های رایگان نیز در اختیار شما است.

نقاط مشترک و تفاوت های یک هتل آل با یک هتل یوآل

اگر شما برای سفر به آنتالیا قصدتان گذراندن وقت در دامان طبیعت و سواحل دریا و ریلکس کردن و استراحت کردن است، این هتل ها گزینه بسیار مناسبی برای شما هستند.

این گونه هتل ها بسیار زیبا و آرام هستند، به طوری که اصلا دوست ندارید از آن جا بیرون بیایید. تور انتالیا هتل های 5 ستاره uall در بین سایر هتل های تور ترکیه بین محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

شهر هایی که دارای این هتل ها هستند، عبارتند از: قبرس و جنوب شرقی آسیا.

امکانات مشترک آن ها عبارتند از: استخر، پارک آبی، جت اسکی، ساحل خصوصی، اسکی روی آب، غواصی، انواع ماساژ، باشگاه های ورزشی و …

اصلی ترین تفاوت این دو هتل که باید به آن دقت کنید

اگر به هتل آل بروید قسمت هایی از هتل پولی هستند که باید برای آن ها به صورت جداگانه پول پرداخت کنید و همچنین یک سری غذا ها یا تنقلات هستند که هزینه شان بالا و گران قیمت است، پس دیگر آن ها را به صورت رایگان در اختیارتان قرار نمی دهند و شما باید هزینه اش را بدهید.

ولی در هتل یوآل چنین چیزی اصلا نیست. همه جای هتل بدون استثناء رایگان است و حتی می توانید هر ساعتی که می خواهید علاوه بر غذا، چای، تنقلات، دسر و. . . سفارش بدهید و لذت ببرید. پس از این بابت خیالتان راحت باشد که محدودیتی ندارید.

تفاوت دوم هم در مورد ساعات کاری آن هاست. هتل آل فقط تا 12 شب به شما سرویس رایگان می دهد، ولی هتل یوآل بیست و چهار ساعته شبانه روز. در این هتل ها جدا از رستوران ها و فست فود های سلف سرویس که همیشه برقرار هستند، چند رستوران دیگر هم وجود دارد که حالت لوکس بودن و مجللی دارند.

استفاده از این رستوران ها در هتل یوآل رایگان و در هتل آل هزینه بردار است. این رستوران ها شامل: رستوران های چینی، ایتالیایی و خانه های استیک هستند .

تور آنتالیا هتل های 5 ستاره uall

شاید در ابتدای خرید از این هتل ها به این فکر بیوفتید که هزینش چقدر بالا است، ولی اگر به خدمات و همه چی رایگان بودن آنجا فکر کنید، می بینید که واقعا براتون چقدر مقرون به صرفه است.

تنوع مدل های غذایی در هتل های یوآل بیشتر است و حتی غذاهای گران دریایی هم دارد، ولی هتل آل اینگونه نیست.

در هتل های آل، در طی زمان اقامتتون می توانید تنها یک بار از ورزش های آبی؛ جت اسکی و. . . به صورت رایگان استفاده کنید، در حالیکه در هتل های یوآل بدون محدودیت هر زمان و هر چند بار که بخواهید می توانید.

سفر هایی که می توانید در آن ها هتل های یوآل رزرو کنید شامل: سفر به جزایر هاوایی، سفر به مکزیک، سفر به جامائیکا، سفر به مالدیو، سفر به استرالیا، سفر به سیشل، سفر به تانزانیا و نزدیک تر از آن ها، سفر به: دوبی، کوش آداسی و آنتالیا است.

5 مورد از بهترین هتل های 5ستاره یوآل آنتالیا

هتل آکرا

این هتل در وسط شهر قرار دارد و در سواحل خصوصی، جنب دریای مدیترانه و مقابل کوه های توروس واقع است. و معمولا در پکیج تور آنتالیا هتل 5 ستاره یوآل وجود دارد.

تعدادی رستوران، استخر رو باز قابل استفاده برای چهار فصل، خدمات بهداشتی و ورزشی، مراکز خرید، زمین بازی بیلیارد و … دارند.

گراند پرستیژ هتل اند اسپا

در بین باغ، جنگل و سواحل خصوصی که دارد یعنی اینکه همه تفریحات موجود مثل زمین تنیس، زمین گلف، پارک آبی روباز و بسته، میز بیلیارد، زمین اسب سواری، دی جی، گروه ارکستر زنده، مدل های متنوع ورزش های آبی و خشک … را یکجا با هم دارد.

تور آنتالیا هتل های 5 ستاره یوآل

هتل سی لایف فمیلی ریزورت

سی لایف فمیلی ریزورت قابلیت بسیار جالبی دارد که آن هم این است که؛ برای هر کدام از افراد خانواده با نیازها و رنج سنی مختلف، تفریحاتی در آن وجود دارد، از امکانات غواصی گرفته تا کلاب های مختص به تفریح خرد سالان.

تعدادی رستوان، استخر، اسنک بار و رستوران های غذای چینی و دریایی و سلف های مخصوص به میان وعده هم در آنجا وجود دارد .

ماردان پالاس

یکی از بزرگ ترین استخرهای رو باز اروپا در این هتل قرار دارد و علاوه بر سلف های غذا، هشت رستوران دیگر هم وجود دارد که از مسافران بتواند سفارش بگیرد.

در شرایطی که از قبل رزرو کرده باشید، وقتی وارد هتل می شوید غذا خوردن در آن ها کاملا رایگان است و حتما باید با رسپشن صحبت کنید. تنوع فهرست خدماتی که در این رستوران ارائه می دهند و امکانات آن خیلی زیاد هستند.

تور آنتالیا هتل 5 ستاره یوآل

واو توپکاپی پالاس

این هتل در سال ۲۰۱۹ در سه ماه اول سال به صورت کامل بازسازی شده است و خیلی مدرن و شیک است. شب ها در سالن همایش هتل موسیقی های زنده زیبایی توسط ستاره های معروف برپا می شود.

جهت رزرو تور آنتالیا هتل 5 ستاره یوآل و یا سایر هتل های آنتالیا میتوانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی هورامان گشت مجری مستقیم تور ترکیه تماس حاصل فرمایید.

4.3 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها