آفر تور استانبول با پرواز ماهان و ترکیش

(0)

در میان مردم استانبول میتوان اوج دوگانگی فرهنگی را یافت پاساژ های مدرن و بزرگ با انواع برند های بین المللی و بازار های سنتی و قدیمی پر جنب و جوش؛ سفر به استانبول باعث میشود دو مرکز مدرنیته و سنتی را هم زمان با هم در یک شهر دیده شود. استانبول را میتوان به عنوان بزرگترین شهر و مرکز فرهنگی ترکیه نامید.

لطفا جهت کسب اطلاعات در خصوص ساعت پروازی و رزرو تور استانبول با پرواز ترکیش و یا ماهان با شماره 02157906000 آژانس هورامان گشت در تماس باشید.

قیمت تور استانبول با پرواز ماهان و ترکیش

به دلیل نوسانات ارزی، قیمت ها در حال تغییر می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات دقیق و بروز با آژانس هورامان گشت مجری مستقیم تور استانبول تماس حاصل فرمایید.

مسافرین میتوانند با دلایلی متفاوتی به استانبول سفر کنند، برخی برای تفریح و استراحت ، برخی برای تجارت و کار، برخی برای تحصیل و عده ای برای خرید ملک در ترکیه و زندگی کردن ؛ برای تمامی این افراد استفاده از آفر تور استانبول با پرواز ماهان و تور استانبول با پرواز ترکیش دارای اهمیت بالایی میباشد و در پی یافتن نرخهای مناسب با شرایط خوب میباشند.

آژانس تور استانبول هورامان گشت ستاره در آفر تورهای استانبول صرفا بر روی قیمت تور استانبول متمرکز نیست و جدای قیمت به کیفیت پرواز، هتل، خدمات قابل ارائه توسط کارگزارها نیز توجه دارد.

تعداد پروازهای ماهان و ترکیش در تمام فصول به استانبول به بیش از 6 پرواز در روز میرسد که این پروازها به صورت چارتری و سیستمی قابل تهیه میباشد. پرواز ماهان فقط به فرودگاه جدید استانبول انجام میشود و پرواز ترکیش هم به فرودگاه جدید هم به فرودگاه صبیحا انجام میشود.

تور استانبول با پرواز ماهان و ترکیش

خدمات تور:

ترانسفر فرودگاهی استانبول

خدمات هتلهای استانبول فقط با صبحانه میباشد

راهنمای فارسی زبان

گشت درون شهری

بیمه مخصوص مسافرین خارج از کشور

بلیط رفت و برگشت ماهان یا ترکیش

توجه داشته باشید که:

داشتن گذرنامه با هفت ماه اعتبار الزامی است.

طوری برنامه ریزی کنید که دو ساعت قبل از پرواز در فرودگاه باشید.

حرکت پرواز ماهان و ترکیش به استانبول متغیر می باشد می باشد.

جهت رزرو تور استانبول با پرواز ماهان و تور استانبول با پرواز ترکیش با کارشناسان ما در دفتر تهران تماس حاصل فرمایید.

**************
مجری مستقیم و تخصصی در برگزاری تورهای ترکیه
هرگونه سوالی دارید با ما تماس بگیرید
****************************

5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها