تور استانبول خرداد ماه 1400

(0)

در طی این بخش قصد داریم به بررسی شرایط سفر با تور استانبول خرداد ماه 1400 بپردازیم. یکی از مقاصد گردشگران جهان شهر خوش آب و هوای استانبول است. که یکی از کلان شهرهای ترکیه محسوب می شود که 20 درصد جمعیت ترکیه در این شهر زندگی می کنند. یکی از دلایلی که ایرانی های زیادی به این شهر سفر یا حتی مهاجرت می کنند، مشابه بودن فرهنگ این شهر به ایران است که خیلی معیار مهمی برای انتخاب است. یکی دیگر از این دلایل اختلاف ساعت خیلی کم است، در حدی که تفاوت ساعت تهران با استانبول نیم ساعت است.

فروردین

یکی از فصل هایی که بیش تر مردم برای سفر خود انتخاب می کنند، فصل بهار است. در استانبول برای سفر در سه ماه فصل بهار تفاوت هایی وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

در فروردین ماه به دلیل عید نوروز و تعطیلی های این ایام و به دلیل این که استانبول هم این عید را جشن می گیرد، ایرانی های زیادی به این شهر سفر می کنند و هم چنین مسافرانی از سراسر جهان که به خاطر آب و هوای خوب این شهر به آن جا می آیند، در این ماه استانبول در پیک جمعیتی خود قرار دارد.

باران ها به صورت گه گاه می بارند و هوا نسبتا خوب است. به دلیل شلوغ بودن شهر خدمات زیاد ارزانی نسبت به زمانی که با تور استانبول خرداد ماه سفر میکنید ارائه نمی شود و برای بازدید از اماکن گردشگری و… با شلوغی جمعیت مواجه می شوید.

اردیبهشت

در اردیبهشت هوای ترکیه بسیار مطلوب است. نه سرمای زیادی حس می کنید، نه گرما شما را آزار می دهد. اردیبهشت در استانبول زیاد ماه شلوغی نیست، به دلیل این که استانبول شلوغی تعطیلات فروردین ماه را پشت سر گذاشته است.

به همین دلیل شما می توانید سفری ارزان تر از فروردین ماه را در اردیبهشت تجربه کنید. در این ماه جشنواره بزرگ و زیبای گل لاله برگزار می شود که شاید کمی باعث زیاد شدن جمعیت گردشگران شود، اما نه زیاد.
اگر شما هم اردیبهشت در استانبول بودید پیشنهاد می شود، بازدید از جشنواره گل لاله را از دست ندهید.

جهت رزرو تور استانبول تعطیلات خرداد 1400 با قیمت ارزان با همکاران ما در آژانس هورامان گشت مجری مستقیم تور استانبول تماس حاصل فرمائید.

تور استانبول در خرداد ماه

خرداد ماه در استانبول هم چون اردیبهشت زیاد شلوغ نیست و هم چنان می توانید بدون افزایش قیمت ناشی از زیاد بودن جمعیت از سفر ارزان خود لذت ببرید.

آب و هوا در این ماه کمی گرم و خشک است، اما نه به اندازه ی گرمای تابستان، ولی شما می توانید در این ماه بیش ترین لذت را از تفریحات آبی استانبول ببرید.

استانبول هر ساله برگزار کننده فستیوال ها، جشن ها و جشنواره های متعدد با موضوعاتی مختلف است که یکی از اصلی ترین دلایل جذب گردشگران به این شهر است.

در ادامه می خواهیم به چند جشنواره مهم و پر طرفدار که در خرداد ماه در استانبول برگزار می شود، بپردازیم. اگر شما هم قصد سفر با تور استانبول خرداد ماه را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا جشنواره های باشکوه این شهر را از دست ندهید.

جشنواره بین المللی تئاتر ( INTERNATIONAL THEATER FESTIVAL):

این جشنواره هنری پرطرفدار هر ساله در خرداد ماه برگزار می شود. در این جشنواره بین المللی بسیار از بازیگران ترکی حضور دارند و این جشنواره شامل رویدادهای تئاتر ترکیه و تئاتر بین الملل است.

و در آن باز های ترکی نمایش داده می شود. این جشنواره در ماه ژوئن ( بین خرداد و تیر ) برگزار می شود و شما می توانید در این تاریخ به این فستیوال رفته و از آن لذت ببرید. این جشنواره میزبان بسیاری از علاقمندان هنر تئاتر از سراسر جهان است.

تور استانبول تعطیلات خرداد

جشنواره بین المللی موسیقی INTERNATIONAL MUSIC FESTIVAL:

یکی از محبوب ترین جشنواره هایی که در استانبول برگزار می شود، جشنواره ببین المللی موسیقی است و علاقه مندان به موسیقی  که با تور استانبول خرداد ماه به این شهر سفر میکنند می توانند از این جشنواره استفاده کنند. این جشنواره بین 4 ام تا 29 ام ژوئن یعنی چهارده تا نوزده خرداد ماه برگزار می شود.

که در طول جشنواره ده ها کنسرت برگزار می شود و حتی مشاهیر موسیقی دنیا در آن شرکت کرده و اجرا می کنند. این جشنواره بسیار مناسب برای علاقه مندان به موسیقی است و می توانید با حضور در این فستیوال از اجرای زنده بهترین موزیسین های دنیا لذت ببرید.

اگر شما هم در بازه زمانی برگزاری جشنواره در استانبول حضور داشتید این جشنواره جذاب را از دست ندهید، چون هر ساله تعداد افراد زیادی از سراسر جهان به خاطر این روز خود را به این شهر می رسانند پس حیف است که شما این موقعیت را از دست بدهید.

تور استانبول خرداد 1400

جشنواره خرید:

در استانبول در آخر هر فصل یک جشنواره حراجی برگزار می شود و اجناس مربوط به آن فصل با قیمت های باور نکردنی به حراج گذاشته می شوند و بازار آماده ی جایگزین کردن اجناس مناسب فصل پیش رو می شود. یکی از بزرگ ترین حراجی های استانبول حراجی فصل بهار است که در آخرین ماه این فصل یعنی خرداد ماه برگزار می شود.

در این حراجی شما می توانید بهترین برندهای دنیا را مشاهده و خرید کنید و از لحاظ قیمت تخفیفاتی که در این حراجی ها داده می شود، واقعا شگفت انگیز و گاهی غیر قابل باور است. شما در این جشنواره مد می توانید زیبا ترین و به روز ترین اجناس دنیا را پیدا کنید و با قیمتی خیلی عالی با خیال آسوده آن ها را خرید کنید.

برای خانمهایی که عاشق خرید لوازم آرایشی هستند، میشود گفت در این جشنواره استانبول برای آنها تبدیل به یک شهر رویایی می شود که می توانند از بهترین برند های دنیا را بدون پرداخت هزینه های سر سام آور خرید کنند، البته این تخفیفات فقط مربوط به لوازم آرایش نیست و هر آن چیزی که فکر کنید، را شامل می شود.

پس شما هم اگر با نیت خرید می خواهید به استانبول سفر کنید، تور استاتبول تعطیلات خرداد ماه 1400 را از دست ندهید. با توجه به این که در خرداد ماه روزها بسیار طولانی هستند و با جشنواره های جذاب این ماه مخصوصا جشنواره خرید می توانید به راحتی در این شهر خوش بگذرانید.

تور ارزان استانبول خرداد

البته که این ماه برای کسانی که از اثرات خورشید بر پوست رنج می برند زیاد مناسب نیست، اما امکانات وسوسه انگیز دیگر این مشکل را هم در مقابل چشم افراد بسیار کم رنگ می کند.

پیشنهاد میکنیم اگر قصد سفر با تور استانبول تعطیلات خرداد ماه 1400 را دارید از چند هفته قبل رزرو خود را با کانتر تور ترکیه هورامان گشت انجام دهید زیرا به دلیل کثرت پرواز ها معمولا در لحظه آخر تور ارزان نمیشود و با قیمت بالاتر می بایست سفر کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها