تور استانبول با پرواز قشم ایر

(0)

تور استانبول همواره یکی از پرطرفدارترین تورها در بین ایرانیان است. این بار تور استانبول با پرواز قشم ایر را تجربه نمایید، بدون شک این سفر یکی از بهترین سفرهای شما خواهد شد، زیرا ناوگان و پرسنل جوان و مطمئن قشم ایر پروازی ایمن و در نهایت رفاه را برای شما به ارمغان می آورند.

ویژگی های شرکت هواپیمایی قشم ایر چیست؟

مناطق دیدنی در سفر به استانبول کدامند؟

در سفر به استانبول خوردن چه غذاهایی پیشنهاد می شود؟

معتبرترین مراکز برای خرید در استانبول کدام مراکز می باشند؟

تور استانبول با پرواز قشم ایر

ویژگی های شرکت هواپیمایی قشم ایر

اگر تمایل دارید که با یک شرکت هواپیمایی معتبر به استانبول سفر کنید ما شرکت هواپیمایی قشم ایر را به شما پیشنهاد می دهیم، می توانید با تورهای این شرکت هواپیمایی به استانبول سفر نمایید.

شرکت هواپیمایی قشم ایر از قشم، کیش، فرودگاه بین المللی مهرآباد و فرودگاه بین المللی امام خمینی به حداقل 27 شهر خارج از کشور که در قاره های آسیا و اروپا قرار دارد؛ پرواز دارد. شما به راحتی می توانید وارد سایت قشم ایر شوید و بلیط هواپیمای خود را به صورت آنلاین رزرو نمایید.

خرید بلیط به صورت آنلاین از سایت قشم ایر مزیت های زیادی دارد به عنوان مثال می توانید به صورت لحظه ای از تخفیف های ویژه با خبر شوید؛ یا به عنوان مثال می‌توانید تمامی تاریخ های رفت و برگشت را چک کرده و به خوبی برنامه ریزی نمایید.

جالب است بدانید که استانبول و قونیه یکی از شهرهای پر تردد شرکت هواپیمایی قشم ایر می باشد؛ در صورت نبود بلیط استانبول به راحتی با خرید بلیط قونیه در هر زمان می‌توانید برای سفر به استانبول برنامه ریزی نمایید.

شعار ایرلاین قشم ایر

جالب است بدانید که شعار این شرکت هواپیمایی این است که ابرها را فرش راهتان خواهیم کرد؛

ناوگان با تجربه و جوان، خلبانهای کاربلد و ممتاز، خریداری هواپیماهای غول پیکر و درجه یک توسط این شرکت باعث شده تا این شرکت هواپیمایی جزو شرکت‌های هواپیمایی محبوب باشد و این عوامل در کنار هم باعث شده تا این شرکت هواپیمایی بتواند به شعار خود به خوبی جامه عمل بپوشاند.

خوشبختانه تا به حال حادثه ای که منجر به مرگ شده باشد در این شرکت هواپیمایی اتفاق نیفتاده است. مدتی باشگاه پرسپولیس با این شرکت هواپیمایی برای جابجایی بازیکنان خود قرار داد بسته بود.

این شرکت هواپیمایی در بین مسافران با سابقه خود به نظم، کیفیت بالای خدمات دهی و برخورد گرم کارکنان و مهمانداران شهرت دارد.

مناطق دیدنی در سفر به استانبول

نزدیک بودن این شهر به ایران، برخورداری از طبیعتی بکر، داشتن موزه ها و مساجد با معماری های بی نظیر، قرابت فرهنگی با ایران و داشتن آب و هوای مطلوب از دلایل اقبال ایرانیان به سفر به استانبول می باشد.

استانبول بزرگترین و دیدنی ترین شهر ترکیه محسوب می شود. این شهر نقطه اتصال دو قاره آسیا و اروپا بوده و دریای مرمره و تنگه جذاب بسفر در این شهر خودنمایی می کند.

شهر استانبول شهری است که تمامی سلایق گردشگران را به خوبی پاسخ می دهد زیرا در دل این شهر مناطق بی نظیر طبیعی و همچنین مساجد و کاخ ها با معماری بی نظیر را در دل خود جای داده است.

 

مسجد ایاصوفیا

مسجد ایاصوفیا که در بخش اروپایی استانبول قرار دارد یکی از زیباترین مساجدی است که توجه گردشگران مسلمان و غیر مسلمان را به خود جذب کرده است.

جالب است بدانید که این مسجد قبل از قرن پانزدهم به عنوان کلیسای امپراتور روم وجود داشته است و بعد از قرن پانزدهم توسط عثمانیان به مسجد تبدیل شده است.

مسجد سلطان احمد

مسجد سلطان احمد در نزدیکی مسجد ایاصوفیا قرار دارد که به مسجد آبی نیز شهرت دارد و یکی از زیباترین مسجدهای دنیای اسلام است که با کاشی هایی به رنگ آبی مزین گشته است؛ این مسجد قدمتی ۴۰۰ ساله دارد.

تمام زیبایی های مسحور کننده استانبول در بخش اروپایی مستقر نگشته و بخش آسیایی نیز جذابیت‌هایی از جمله کاخ دلما باغچه، محله کادیکوی، کلیسای آیا یورگی، جزایر پرنس یا بیوک آدا را دارد.

به طور کلی استانبول هنر و تمدن شرق و غرب را در خود نهفته دارد و می‌ توان به صورت یکجا سبک زندگی مدرنیته و سنتی را در این شهر مشاهده نمود.

مسافرین تور استانبول با پرواز قشم ایر در ادامه با توصیف بیشتر دیدنی های این شهر با تور ترکیه هورامان گشت همراه باشید.

بازارهای مهم شهر استانبول

استانبول دارای مراکز خرید بسیار معتبری می باشد؛ در تور استانبول با پرواز قشم ایرگشت و گذار در این مراکز در برنامه نهفته شده است. شهر استانبول دارای بازارهای سرپوشیده و سنتی تا مراکز و مال های بزرگ مدرن می باشد.

بازار ادویه که به بازار مصری ها نیز شهرت دارد؛ یکی از مهمترین بازارهای ترکیه است که می‌توانید بهترین و خوش عطرترین ادویه های ترکی، مدیترانه ای و آسیایی را خریداری نمایید.

به شما پیشنهاد می شود که در سفر به استانبول حتماً طعم شیرین باقلوای ترکی را تجربه نمایید؛ بهترین باقلواهای ترکی را می‌توانید از بازار مصری ها خریداری نمایید.

علاوه بر شیرینی و ادویه های ناب، می توانید انواع آجیل، خشکبار، چای، قهوه و میوه‌های خشک را خریداری نمایید.

 

تور استانبول با پروزار قشم ایر

استانبول مال

استانبول مال بزرگترین و مدرن ترین مرکز خرید استانبول می باشد که در آن می‌توانید از فروشگاهها و نمایندگی‌های معتبرترین برندهای دنیا خرید نمایید. در واقع در استانبول مال در کنار برندهای ترکی معتبرترین برند های جهان مانند برندهای فرانسوی و انگلیسی را مشاهده می کنید.

استانبول مال فقط یک مرکز خرید نمی باشد بلکه درون خود مراکز تفریحی زیادی دارد؛ به عنوان مثال بزرگترین پارک سرپوشیده ترکیه در استانبول مال وجود دارد.

وجود رستوران های بین المللی با بهترین کیفیت ها، مجتمع سینمایی ۱۶ پرده و هتل های لوکس از دیگر امکانات استانبول مال می باشد. می توانید هتل های استانبول مال را برای تور استانبول انتخاب نمایید.

در تور تفریحی استانبول از خوراکی های لذیذ ترکی غافل نشوید

یکی از لذت های به یاد ماندنی سفر تست کردن و چشیدن غذاها و خوراکی‌های مختص یک منطقه می باشد. استانبول نیز دارای یک فرهنگ غذایی غنی بوده و دارای خوراکی ها و غذاهای بسیار لذیذی می‌باشد. از آنجا که مزاج ایرانیان به مزاج مردم ترکیه نزدیک است؛ غذاهای ترکی می تواند برای ما ایرانیان خوشمزه باشد.

علاوه بر مزاج، قرابت فرهنگی و شباهت آب و هوایی در این مورد از عواملی است که باعث شده غذاهای ترکی برای ما ایرانیان خوشمزه باشد.

دونر کباب، باقلوا، پنیر ترکی، انواع بوراک، آدانا کباب، کومپیر، کونفه، بستنی ترکی دوندورما، دسر لذیذ شکر پاره، کلوچه پوآچای، سیمیت و قرابیه از خوراکی های لذیذ است که تور استانبول با پرواز قشم ایر شما را به مکان هایی می برد که بتوانید تمامی این خوراکی های خوشمزه را با بالاترین کیفیت نوش جان کنید.

پنیر های متنوع استانبول

می‌توانید متنوع ترین پنیر ها را در استانبول مشاهده نمایید. پنیر تولوم، پنیر لُر، پنیر کرم دار، پنیر کاشار، پنیر روکفور، پارمسان، پنیر موزارلا، پنیر علفی و… تنها تعدادی از پنیرهای ترکی می باشند که در انواع طعم و بافت های مختلف در شهر استانبول به فروش می رسند.

این تنوع پنیر باعث افزایش تنوع در دسرها و شیرینی های ترکیه نیز شده است. پنیر تولوم یکی از بی نظیرترین پنیر ها می باشد که با شیر بز تهیه شده و شکلی گوله گوله دارد.

پنیر کاشار در انواع پرچرب و کم چرب موجود بوده و برای تهیه انواع غذاها به کار می رود؛ به عنوان مثال از پنیر کاشار پرچرب برای تهیه املت و نیمرو استفاده می نمایند.

پنیر لر بسیار نرم بوده و بدون نمک تهیه می شود.

آدانا کباب یا قیما کباب

آدانا کباب یا قیما کباب یکی از لذیذ ترین غذاهای ترکی می باشد که در بین ایرانیانی که به استانبول سفر می نمایند؛ طرفدار زیادی دارد.

این غذا ظاهری شبیه کوبیده یا بناب کباب داشته اما به شکل دونر کباب سرو می شود.

قیما کباب به همراه گوجه و سبزیجاتی چون فلفل دلمه ای و خیار شور در نان پیتا پیچیده می شود.

توراستانبول قشم ایر

 

بهترین رستورانهای استانبول برای سرو غذا

برای سرو این غذاهای خوشمزه می توانید به رستوران های استانبول بروید.

برای اطلاع از بهترین رستورانهای استانبول می‌توانید از سایتهای گردشگری معتبر، لیدر تورها و دوستانتان کمک بگیرید.

رستوران نیکول در بی اوغلو در محله تام تام یکی از بهترین رستوران های استانبول می باشد.

رستوران بورسا در سیزلی در محله هاربید یکی از با سابقه ترین رستوران های سنتی استانبول است که غذاهای سنتی ترکی را برای شما با بهترین کیفیت سرو می نماید.

ویژگی های قصر توپقاپی استانبول چیست؟

یکی از مکان هایی که به مسافرین تور استانبول با پرواز قشم ایر توصیه می شود از آن دیدن کنند؛ قصر توپکاپی می باشد. این قصر یکی از بزرگترین مکان های گردشگری در استانبول است.

قصر توپکاپی توسط سلطان محمد دوم بنا شد و به عنوان محل سکونت پادشاهان عثمانی در نظر گرفته شد در واقع می توان این کاخ را به عنوان مرکز مدیریت حکومت که در آن پادشاه ساکن می شد؛ در نظر گرفت. به همین سبب این کاخ دارای حرمسرا، دادگاه عثمانی، سربازخانه، آشپزخانه، کیوسک، اتاق خواب و حیاط است.

قصر توپکاپی دومین کاخ ساخته شده عثمانی در استانبول می باشد. این کاخ از سال ۱۹۲۴ به یک موزه تبدیل شده است که در این موزه می توان تعدادی از آثار ادبی و هنری ایران را نیز مشاهده نمود. شمشیر، کفش و موی پیامبر نیز در این موزه نگهداری می‌شود.

به همین سبب در هنگام مشاهده از این قصر شگفت انگیز شما می توانید معماری ۴ قرن را همزمان در این کاخ مشاهده نموده و همچنین از دیدن اشیاهای ارزشمند هنری و ادبی بهره ببرید. در بدو ورود به این کاخ شما با چشمه سلطان احمد سوم در حیاط خلوت مواجه می ‌شوید که محلی دنج و با صفا می باشد. از آنجا که معماری این قصر با اقامتگاه های سلطنتی در ایران رابطه ای نزدیک دارد؛ ایرانیان بیش از همه از دیدن این قصر شگفت زده می شوند.

چه مناطق بکری برای گشت و گذار در استانبول پیشنهاد می شود؟

استانبول یکی از شهرهایی است که اگر آن را برای زندگی کردن انتخاب نمایید؛ هیچگاه در آن بی حوصله نخواهید شد زیرا پارک های آبی و جنگلی فراوان و مناطق بکری برای تفریح در آن وجود دارد؛ وجود مناطق طبیعی در این شهر باعث شده است تا گردشگران بتوانند سفری هیجان انگیز را تجربه نمایند.

در زیر تعدادی از این مناطق به مسافران تور استانبول با پرواز قشم ایر معرفی می‌شوند اما در نظر داشته باشید که تعداد این مناطق بسیار بیشتر بوده به طوری که با یک سفر چندین روزه نیز نمی توانید تمامی این مناطق را دیدن نمایید.

تنگه بُسفُر

تنگه بُسفُر از دیدنی ترین مناطق استانبول بوده که می توانید لذت قایق سواری را در این مکان تجربه نمایید. هر کجای استانبول که اقامت داشته باشید می توانید از طریق مترو خود را به این تنگه برسانید.

تونل زیر آبی اوراسیا در این منطقه تاسیس شده است؛ این تونل در عمق ۱۶۰ متری زیر دریا احداث شده و دو نقطه اروپایی و آسیایی استانبول را به یکدیگر متصل می نماید.

جزیره پرنس

جزیره پرنس یکی از بهترین وزیباترین مکان های گردشی در استانبول می باشد؛ به دلیل ممنوعیت ورود اتومبیل به این جزیره، این جزیره خوش آب و هواترین قسمت شهر استانبول بوده و در نتیجه می توان با نهایت آرامش در این جزیره سکنی گزید و اکسیژن خالص را تنفس کرد.

با کشتی از تنگه بسفر می‌توانید خود را به این جزیره برسانید.

روستای آنادوآ کاواکی

روستای آنادوآ کاواکی یکی از روستا های ساحلی استانبول می‌باشد که منطقی دنجی برای کسانی که میخواهند چندین روز از زندگی شهرنشینی به دور بوده و به آرامش برسند.

در این روستا شما می توانید به زمان نیز سفر کنید زیرا علاوه بر طبیعت بکر این روستا دارای آثار باستانی منحصر به فردی می باشد.

پارکهای استانبول پیشنهاد ویژه برای مسافرین تور استانبول با پرواز قشم ایر

اگر در سفر به استانبول می خواهید حسابی به شما خوش بگذرد؛ به شما پیشنهاد می شود که سری به پارک آبی دلفین ها بزنید.

با وجود پارک های آبی و جنگلی متعدد در استانبول نیازی نیست که برای تفریح به خارج از استانبول سفر نمایید می توانید در همین شهر از تمامی تفریحات بهره ببرید.

پارک آبی دلفین ها بزرگترین پارک دلفین اروپا بوده و در غرب استانبول در منطقه باغچه شهیر قرار دارد. پارک جنگلی ییلدیز در منطقه بشیکتاش که در زمان حکومت عثمانی تاسیس شده است یکی از قدیمی ترین پارک های استانبول می باشد که دارای طبیعتی بکر است.

با سر زدن به این پارک ها می توانید تفریحات مختلفی را تجربه نمایید.

قیمت تور استانبول با پرواز قشم ایر به چه عواملی بستگی دارد؟

تور تفریحی استانبول با توجه به عواملی چون امکانات تور، محل اقامت، تعداد روزهای اقامت، برنامه های تفریحی تور، نحوه تردد، نحوه سفر و غیره قیمت گذاری می شود.

به عنوان مثال تور استانبول با پرواز قشم ایر با توجه به زمان پرواز می تواند؛ قیمت متفاوتی داشته باشد. بدیهی است هر چقدر تعداد روزهای اقامت شما در استانبول بیشتر باشد؛ قیمت تور افزایش پیدا می کند. اقامت در هتل های پنج ستاره و مشهور قیمت بالاتری نسبت به اقامت در هتلهایی با ستاره های پایین تر دارد.

هرچقدر برنامه های تفریحی تور متنوع تر باشند؛ قیمت تور بالاتر خواهد رفت به عنوان مثال قیمت تور استانبول همراه با تفریحات آبی در پارک دلفین ها قیمت بالاتری نسبت به تورهایی دارد که این برنامه‌ ها را ندارند.

قونیه و رسیدن به آرامش در کنار مقبره مولانا

مولانا جلال الدین محمد بلخی از شاعران نامدار و مشاهیر بزرگ ایرانی است مقبره ایشان در قونیه در شهری در نزدیکی استانبول قرار دارد. برخی از گردشگران استانبول، از قونیه نیز به دلیل نزدیکی به این شهر دیدن می نمایند.

اگر از علاقه مندان به ادبیات هستید و ارادت خاصی به مولانا دارید به شما پیشنهاد می شود که در هنگام سفر به استانبول از این شهر نیز دیدن نمایید.

اگر قصد دارید که در آذرماه به استانبول سفر نمایید به شما پیشنهاد می شود طوری برنامه ریزی کنید که در بیست و ششم آذر ماه بتوانید به قونیه سفر نمایید؛ در ۲۶ و ۲۷ آذر ماه در قونیه در آرامگاه مولانا مراسم شب عرس مولانا برگزار می شود که در آن می توانید شاهد مراسم رقص عرفانی و سماع باشید.

آرامگاه مولانا با کاشی های سبز و فیروزه ای و هندسه ای مخروطی خودنمایی می کنند.

خلاصه

تور استانبول با پرواز قشم ایر سفری هیجان انگیزی را برای شما برنامه ریزی کرده است، کافی است با ما هورامان گشت همراه باشید تا با ارائه تور و پرواز تک با قیمت ارزان سفری مقرون به صرفه ای را نیز تجربه کنید.

سفر به تنگه بسفر، دیدن از پارک جنگلی ییلدیز، رفتن به پارک آبی دلفین ها می‌تواند از بخش های هیجان انگیز سفر شما در سفر به استانبول باشد.

استانبول دارای مکان های تاریخی زیادی بوده که از بین آنها می‌توان به مسجد ایاصوفیا و مسجد آبی و قصر توپکاپی اشاره کرد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها