تور آنکارا با پرواز ماهان

(0)

در این بخش قصد داریم برای عزیرانی که قصد سفر با تور آنکارا با پرواز ماهان را دارند به معرفی شرکت هواپیمایی ماهان و معرفی شهر آنکارا و تور آنکارا بپردازیم و درباره مزیت های استفاده از پرواز های این شرکت به طور مختصر توضیحاتی را ارائه می دهیم.

حدودا یک قرن قبل صنعت حمل و نقل هوایی فعالیت خود را در جهان آغاز نمود. در آن موقع پروازهای هوایی بسیار ویژه و شیک بودند. پرواز با هواپیما به صورتی بود که اغلب آنها تنها با یک سرنشین به پرواز در می

آمدند، اما امروزه سفر با هواپیما یک امر بدیهی به شمار می رود.

این امر آنقدر عادی شده است که شاید شما در سال چندین مرتبه با هواپیما به نقاط مختلف سفر کنید.

1. چگونه به شهر آنکارا سفر کنیم؟

2. شرکت هواپیمایی ماهان چه تاریخچه ای دارد؟

3. شرکت هواپیمایی ماهان چه کلاس های پروازی داخلی و خارجی دارد؟

 

تور آنکارا با پرواز ماهان

چگونه به شهر آنکارا سفر کنیم؟

آنکارا پایتخت ترکیه می باشد. آنکارا یک از وسیع ترین و گسترده ترین شهر های ترکیه به حساب می آید و طی هر سال پذیرای تعداد بی شماری گردشگر است.

مناسب ترین تایم برای سفر به آنکارا بین ماه های اردیبهشت و تیر ماه است، زیرا در این ایام، آب و هوای این شهر بسیار دلپذیر است، اما اگر به دنبال خلوتی در این شهر هستید، به شما توصیه می کنیم که تور های پاییزی و یا زمستانی این شهر را خریداری کنید که هر یک از این تور ها زیبایی منحصر به فرد خود را دارند.

اما اگر شما تصمیم به تهیه ی بلیت با بهای کم و ارزان تور آنکارا دارید، به شما سفارش می کنیم که از کمپانی هواپیمایی ماهان که یکی از برترین خطوط هوایی را برای پرواز های تهران آنکارا دارا می باشد، بلیت خود را تهیه نمایید.

برای تهیه ی بلیت پرواز تهران آنکارا فقط لازم است که به یکی از پیج های خرید بلیت کمپانی ماهان مراجعه نمایید و کلمه خرید بلیت هواپیمای آنکارا یا خرید بلیت پرواز های چارتری ماهان را جست و جو کنید. پس از پیدا کردن بلیت مورد نظر می توانید آن را برای زمان دلخواه رزرو کنید.

چنانچه قصد رزرو تور آنکارا با پرواز ماهان را دارید میتوانید با شماره های درج شده در سایت آژانس هورامان گشت ستاره، مجری مستقیم تور ترکیه تماس حاصل فرمائید.

شرکت هواپیمایی ماهان چه تاریخچه ای دارد؟

بدون تردید صنعت هوانوردی در حمل و نقل هر کشوری بسیار تاثیر گذار است و از اهمیت فراوانی برخوردار است. همین موضوع سبب شد تا افراد نخبه و خبره در این شاخه، در اوایل دهه 1370 شمسی نخسین شرکت هواپیمایی خصوصی به نام شرکت هواپیمایی ماهان را تاسیس کنند.

پرواز های این شرکت در کشور با پروازهای تهران – کرمان و تهران آغاز شد. بعد از آن کمپانی هواپیمایی ماهان در سال 1387 دو فروند هواپیمای ایرباس 300B4 را به تجهیزات هوایی خویش افزود، این شرکت توانست در سال های بعد چندین فروند ایرباس و بوئینگ را در مدل های مختلف و مدرن تر به ناوگان هوایی خود بیفزاید.

افزودن تعداد بیشتری هواپیما به ناوگان هوایی این شرکت سبب شد شبکه پروازی این شرکت به نقاط مختلف کشور و جهان گسترده تر شود. در نتیجه گسترش شبکه پروازی شرکت پروازی ماهان، تعداد مسافران این شرکت نیز افزایش یافت، به شکلی که در اویل دهه 90 شمسی این ناوگان هوایی به گزارش سازمان هواپیمایی کشور بالاترین آمار مسافر را در شبکه های داخل و خارج از ایران جا به جا نموده است.

این مواردی که خدمت شما ارائه دادیم تنها موارد کوچکی از پیشرفت های این شرکت هواپیمایی در چند سال اخیر بوده است. آژانس هواپیمایی هورامان گشت با ارائه بهترین تور های آنکارا در تمام روزهای سال بهترین قیمت و خدمات را به شما مسافرین گرامی ارائه خواهد کرد.

شرکت هواپیمایی ماهان چه کلاس های پروازی داخلی و خارجی دارد؟

کمپانی ماهان دارای کلاس های پروازی بسیار متنوعی در شبکه های خارج و داخل کشور می باشد که در ادامه هر یک از آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

کلاس های پروازی، پرواز های داخلی و خارجی اندک تفاوت هایی با هم دارند، ولی در اکثر خدمات با هم مشابه هستند.

برخی از کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی ماهان عبارتند از:

پرواز داخلی ( کلاس تجاری )

پذیرایی در این نوع پرواز از نوع پذیرایی معمولی پرواز ها می باشد.
این پرواز در کابین هواپیمایی دارای تلویزیون هایی با سایز 42 اینچ برای دیدن انواع فیلمها می باشد.

پرواز داخلی ( کلاس تجاری )

در این نوع پرواز پذیرایی با غذاهای ویژه ایرانی و بین المللی همراه با انواع نوشیدنی ها صورت می گیرد.
در این نوع پرواز نیز برای سرگرمی مسافران در کابین هواپیما تلویزیون ها ی42 اینچ برای تماشای فیلم قرار داده شده است.

پرواز خارجی ( کلاس معمولی )

پذیرایی در این نوع پرواز از نوع پذیرایی معمولی پرواز ها می باشد.
این پرواز در کابین هواپیمایی دارای تلویزیون های 42 اینچ برای دیدن انواع فیلمها می باشد. و مسافرین تور آنکارا با پرواز ماهان نیز میتوانند از این خدمات بهرمند شوند.

پرواز خارجی ( کلاس تجاری )

در این مدل پرواز، پذیرایی با غذاهای مخصوص ایرانی و جهانی همراه با بهترین نوشیدنی ها صورت می پذیرد.

در این نوع پرواز نیز برای سرگرمی مسافران در کابین هواپیما تلویزیون ها ی42 اینچ برای دیدن انواع فیلمها قرار داده شده است. علاوه بر این نیز شما می توانید از مکانیزم پخش DVD و MP3 به صورت مجزا برای هر مسافر در پرواز های بالای 3 ساعت استفاده کنید.

شما در حین انجام پرواز نیز می توانید در صورت نیاز از برند های معتبر دنیا خرید کنید.

در این پرواز ها نیز برای راحتی و آرامش بیشتر مسافران، به ایشان یک کیف لوازم بهداشتی، آرایشی و همچنین لوازم نوشتاری در پروازهایی با تایم بالا اهدا می شود، همچنین به به کودکان 2 تا 12 سال نیز هدیه داده می شود.

علاوه بر این ها برای آسایش بیشتر در طول پرواز پتو و بالش ضدعفونی شده و نیز بسته بندی شده را به هر یک از مسافران ارائه می دهند.

جهت استعلام قیمت تور آنکارا با پرواز ماهان با شماره 021-57906000 آژانس هورامان گشت ستاره تماس حاصل فرمائید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها