کاریابی در ترکیه

کاریابی در ترکیه و سایت های کاریابی در ترکیه

اگر قصد مهاجرت و زندگی در ترکیه را دارید یکی از دغدغه های اصلی شما، پیدا کردن کار و کسب درآمد در ترکیه میباشد. باتوجه به اینکه شرکت های متعددی صرفاٌ به دلیل کسب درآمد با وعده هایی مانند کاریابی و اجازه کار و درآمد مکفی، مسافرین را به ترکیه به خصوص شهر استانبول می آورند و بعد شخص را به حال خود رها میکنند و نهایتاٌ منجر به بازگشت ایشان به ایران میشود، لازم دیدییم در ارتباط با کاریابی در ترکیه اطلاعاتی را در اختیار مسافرین محترم بگذاریم.

کار و کاریابی در ترکیه

اگر مایل به کار در ترکیه هستید و حتی قصد خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت شهروندی در این کشور را دارید، اصلی ترین چیزی که نیاز دارید، یادگیری زبان ترکی میباشد. بدون دانستن زبان ترکی قادر به پیدا کردن کار در ترکیه نخواهید بود.

هرچند که برای یافتن کار مناسب علاوه بر زبان نیاز به دانستن زبان دیگری هم دارید و دانستن زبان هایی مانند انگلیسی، آلمانی، روسی و یا عربی در یافتن کار با حقوق مناسب کمک فراوانی به شما خواهد کرد.

بدون اینکه نیاز به پرداخت پولی به واسطه ها داشته باشید می توانید از طریق آگهی روزنامه ها و یا سایت های اینترنتی با شرکت های مختلف تمام بگیرید و رزومه خود را ارسال نمایید. ترجیحاٌ سعی کنید کاری را پیدا کنید که صاحب کار برای شما اقامت و اجازه کار ترکیه را دریافت کند.

در صورتی که غیر قانونی کار کنید همیشه مشکل خواهید داشت و حتی اگر کارفرما حق و حقوق شما را به درستی نپردازد، نمیتوانید به جایی شکایت کنید چون در واقع غیر قانونی کار می کنید. برای کسب اطلاعات در ارتباط با انواع اقامت ترکیه کلیک کنید.

سایت های کاریابی در ترکیه

سایت های کاریابی در ترکیه

آدرس سایت برخی از شرکت های کاریابی به شرح ذیل است:

www.kariyer.com

www.eleman.net

www.cvyolla.com

www.sahebindan.com

 

***هورامان گشت مجری مستقیم تور ترکیه با کادری مجرب و بیش از یک دهه سابقه***

***لوکس و ارزان سفر کنید***

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جلیل حجازی
جلیل حجازی
2 سال قبل

لطفا مشخصات، نام هتل و قیمت ارزان‌ترین تور به آلانیا را برای من بفرستید تاریخ از ۲۰ تیر به بعد
سپاس

هورامان گشت
هورامان گشت
پاسخ به  جلیل حجازی
2 سال قبل

سلام: در حال حاضر پرواز های 20 تیر به بعد برای تور آلانیا باز نشده است. میتوانید جهت اطلاع دقیق با همکاران ما تماس حاصل فرمائید. 02157906000